Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб: інструкція
Які кроки необхідно виконати

Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб/Фото: pexels
Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення інформації. Що для цього потрібно зробити – читайте у матеріалі.
Деталі
Необхідні кроки:
- зайти в особистий кабінет на порталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
- у лівому боковому меню розділу "Комунікації з ПФУ" обрати пункт "Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб" (далі – Анкета)
- заповнити екранну форму Анкети
- поставити позначку в чек-боксі "Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних"
- прикріпити скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові)
- підписати Анкету за допомогою КЕП. Натиснути кнопку "Підписати та відправити до ПФУ". Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення "Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ"
- результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення". Щойно фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу "Виконано"
Раніше ми розповідали, що розмір середньої зарплати в Україні у 2024 році збільшився: дані ПФУ.
Джерело:
ПФУ
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
Читайте також
Головне за сьогодні