ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Як актуалізувати дані на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду: алгоритм дій

Суспільство 14:32 - 28 травня 2024

Звернення можна зробити онлайн

Як актуалізувати дані на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду: алгоритм дій

Фото: pexels.com

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення / актуалізації інформації. Це можна зробити онлайн за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Деталі

Алгоритм дій буде таким:

  • Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • У лівому боковому меню розділу "Комунікації з ПФУ" оберіть пункт "Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб" (далі — Анкета).
  • Заповніть екранну форму Анкети.
  • Поставте позначку в чек-боксі "Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних".
  • Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
  • Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку "Підписати та відправити до ПФУ". Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення "Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ".
  • Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення". Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу "Виконано".

Раніше ми писали про те, що з 18 травня через застосунок Резерв+ свої дані оновили 14 тисяч громадян, що перебувають за кордоном.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин