За 11 місяців роботи служби 112 надійшло 1,7 млн викликів громадян
Служба діє вже в 13 областях

У МВС розповіли про роботу єдиного номеру для екстрених ситуацій 112
Протягом вже 11 місяців в Україні працює єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації — 112. Про результати роботи за цей період доповіли у МВС.
За цей час надійшло понад 1,7 мільйона викликів громадян. Переважна більшість звернень належали до компетенції поліції. За номером 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб. Це значно пришвидшує процес реагування, а відтак підвищує рівень безпеки громадян. Фахівці лінії володіють іноземними мовами, а також приймають виклики жестовою мовою у режимі відеодзвінка. Оператори вже опрацювали близько 14,3 тисяч таких звернень
У відомстві нагадали, що служба 112 діє для мешканців Києва і Київської області, а також Вінницької, Житомирської, Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Івано-Франківської, Закарпатської, Черкаської та Чернігівської областей. Згодом планують розширити цей список.
Працюємо над тим, щоб масштабувати роботу лінії і запустити її в інших регіонах. Впроваджуємо європейські стандарти та продовжуємо забезпечувати швидке та ефективне реагування на екстрені виклики!
Раніше ми писали, що Кабмін продовжив роботу паспортного сервісу "Документ" для українців за кордоном.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!