Яка кількість українських медійників використовує ШІ: дослідження ІМІ
Яку роботу найчастіше задають штучному інтелекту

Фото: pexels.com
Інститут масової інформації провів опитування та визначив, як українські медійники використовують штучний інтелект у своїй роботі. Виявилося, що на постійній основі залучають до виконання робочих завдань ШІ 22% опитаних. Така кількість українських медійників повідомила, що їхня редакція на постійній основі використовує хоча б один інструмент.
Деталі
30% опитаних зазначили, що ШІ залучають зрідка. Водночас 20% журналістів повідомили, що не використовують інструменти ШІ у своїй роботі. 16% опитаних зазначили, що раніше користувалися інструментами ШІ, але наразі припинили.
Опитані медійники повідомили і про те, для яких завдань вони використовують штучний інтелект:
- 62% найчастіше використовують функціонал для розшифровки інтерв'ю;
- 31% ШІ допомагає створювати індивідуальний візуальний контент для матеріалів;
- 21% використовує інструменти машинного аналізу для виправлення помилок у текстах (граматичних, стилістичних або орфографічних);
- 21% — для написання статей, репортажів, пресрелізів та інших текстових матеріалів;
- 19% генерують заголовки й ліди до текстів за допомогою інструментів ШІ;
- 17% використовують інструменти ШІ для оптимізації журналістських текстів для різних аудиторій і платформ;
- 14% медійників використовують інструменти ШІ для обробки та аналізу великих масивів даних, які використовують у своїй роботі;
- 12% зазначили, що використовують ШІ для підготовки запитань до інтерв'ю;
- 7% респондентів залучають роботизовані інструменти для збирання згадок у медіа та моніторингу репутації.
Опитування провели з 11 до 24 червня 2024 року.
Раніше ми писали про те, що рекрутинговий проєкт "Будь Собою" стає все більш популярним.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!