У Мінветеранів дали відповіді на популярні запитання про е-посвідчення ветерана
Якщо ви зіткнулися з однією з проблем, то на слайдах Мінветеранів можна знайти відповідь

Мінветеранів презентувало детальні відповіді на найпоширеніші запитання щодо е-посвідчення ветерана / Фото: t.me/otarnavskiy
Заступник директора Департаменту цифрового розвитку та трансформації Міністерства ветеранів Денис Берестов відповів на популярні запитання про електронне посвідчення ветерана.
Деталі
Дані про учасників бойових дій потрапляють до Єдиного державного реєстру ветеранів війни від відомчих комісій та комісій в органах соціального захисту населення.
Часто повідомлення про необхідність уточнити інформацію з'являється в ситуації, коли відомості вже передали, але ще не було підтвердження видачі посвідчення.
У подібних випадках звертатися по допомогу потрібно до фахівців Єдиної ветеранської лінії за телефоном 0 800 505 217.
Якщо документ не було знайдено в системі, це означає, що дані не передали до Мінветеранів і їх ще не завантажили в ЄДРВВ.

Берестов зазначив, що в міністерстві налаштовують взаємодію з державними інформаційними ресурсами та системами, щоб підтвердити персональні дані про ветеранів війни.
Якщо у вас відобразилася хибна інформація, потрібно повідомити про це у відомство із запитом щодо помилки.
З 5 по 8 липня українці подали понад 10 тисяч звернень на отримання посвідчення ветерана. Тепер усі ці заявки потрібно верифікувати. Уже вдалося обробити понад 3 тисячі заявок, наголосив представник міністерства.
Нагадаємо, в Україні запустили е-Карту з послугами для ветеранів війни.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!