Як правильно чинити в разі несправності побутової техніки: корисні поради
Якщо після проведення діагностики не виявлено недоліку в товарі, споживачеві надається документ в паперовій або електронній формі

Як діяти в разі поломки побутової техніки / Фото: Freepik
Несправність побутової техніки — це завжди неприємний сюрприз. Але якщо ваша техніка підлягає гарантійному ремонту, важливо знати, як правильно діяти, щоб швидко і без зайвих клопотів вирішити проблему. Ось кілька корисних порад, які допоможуть вам у цьому процесі.
Деталі
Перш за все, переконайтеся, що у вас є всі необхідні документи: експлуатаційні інструкції та гарантійний талон. Вони повинні містити інформацію про продавця або сервісний центр, який займається ремонтом вашого товару.
З гарантійним талоном і розрахунковим документом вирушайте до продавця або сервісного центру. Вони зобов’язані провести безкоштовну діагностику вашого товару, щоб визначити причину несправності.
Якщо виявлено, що несправність виникла через дефект виробника або продавця, ваш товар підлягає ремонту. Вам повинні видати квитанцію або інший документ, де зазначено:
- Назва і адреса сервісного центру
- Номер, за яким приймається товар на ремонт
- Опис товару: модель, серійний номер, дата виготовлення
- Дата приймання товару
- Опис зовнішнього вигляду та заявленого недоліку
- Строк здійснення ремонту
- Інформація про вас і ваші контакти
Коли ремонт завершено, сервісний центр у вашій присутності перевіряє відповідність параметрів товару вимогам, зазначеним в експлуатаційних документах. Ви маєте підтвердити задоволення результатами перевірки своїм підписом у квитанції або іншому документі.
Якщо сервісний центр або виробник вважає, що ремонт економічно недоцільний або неможливий, вам мають запропонувати заміну товару на аналогічний або повернення грошей. У такому разі ви повинні повернути несправний товар у комплекті, який зазначений в експлуатаційних документах.
Якщо після діагностики недолік не виявлено або з’ясовано, що він виник не з вини виробника, вам нададуть підтверджуючий документ у паперовій або електронній формі.
Дотримуючись цих простих кроків, ви зможете швидко і без проблем вирішити питання з несправністю вашої побутової техніки. Не забувайте про свої права та уважно стежте за виконанням всіх процедур.
Також ми розповідали, які права у споживача на випадок гарантійного ремонту.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!