ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Україна сформує перелік автобусних автостанцій: для чого це потрібно

Суспільство 12:00 - 12 вересня 2024

Перевізники можуть "ігнорувати" автостанції у зв'язку з тим, що вони справді поганої якості або щоб уникнути витрат

Україна сформує перелік автобусних автостанцій: для чого це потрібно

Україна сформує перелік автобусних автостанцій/Фото: buskiev

Україна розпочинає формування переліку автобусних автостанцій, що дасть змогу поліпшити якість обслуговування на них і впорядкувати автобусні перевезення, повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.

Деталі

Таке рішення закріплено змінами до постанов Кабінету Міністрів "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та "Про затвердження положення про Державну службу України з безпеки на транспорті".

Навести лад з автостанціями не просто, але потрібно. Першим кроком на цьому шляху є створення Переліку автостанцій. Відповідну постанову 10 вересня схвалив уряд, — написав Деркач у фейсбуці в середу.

За словами Деркача, буде створено електронний перелік автостанцій, який сформують за заявницьким принципом — інформацію вноситимуть власники автостанцій.

Коли ж буде видаватися дозвіл на перевезення пасажирів, організатор перевезень зобов'язаний переконатися, що така автостанція існує. Тож після запуску переліку всі нові дозволи, а саме австостанції в розкладі руху, будуть звірятися з ним. Запустити в роботу цю можливість плануємо у листопаді, — пояснив заступник міністра.

Зазначається, що внести до переліку можна буде тільки той об'єкт, який має принаймні необхідні споруди та земельні ділянки, призначені для надання автостанційних послуг. Ця інформація перевірятиметься автоматично на підставі даних, наявних в інших електронних реєстрах.

Власник автостанції також зможе подавати детальну інформацію про автостанцію. Наприклад, вартість послуг для перевізника, наявність вільних платформ або додавати характеристику об'єкта.

У підсумку маємо отримаємо мережу легальних автостанцій та інформацію про якість їхніх послуг. Наступний крок – це питання якості послуг, які автостанції надають як пасажиру, так і перевізнику, — запевнив заступник міністра.

Він також зазначив, що на сьогодні мало автостанцій в Україні є зручними та комфортними для пасажира й перевізника.

Упевнений, більшість із нас точно знає автовокзал, де умови, м'яко кажучи, бажають бути кращими. Така ситуація в цій сфері склалася через низку причин. Зокрема, це пов'язано з тим, що перевізники не хочуть використовувати автостанції, щоб не платити автостанційний збір. Тому перші не мають доходу, відповідно, не мають коштів на оновлення, — написав Деркач.

Він припустив, що перевізники можуть "ігнорувати" автостанції у зв'язку з тим, що вони справді поганої якості або щоб уникнути витрат, або ж це нелегальні перевізники.

Тобто замкнуте коло, де всі звинувачують один одного. У результаті пасажир не може отримати якісних послуг. Проте закон чітко зазначає, що починати та завершувати поїздку перевізник має на автостанції, у разі її наявності (виняток – внутрішньообласний транспорт). І, на мою думку, це логічно та правильно. Пасажири мають сідати в автобус не на дорозі, а на автовокзалі, це, зокрема, і питання безпеки. У свою чергу автостанція має бути комфортною та доступною, — констатував заступник міністра.

Нагадаємо, що до кінця тижня забруднення із Сейму досягне водозаборів Київщини: що робить влада.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин