Хто відновлює світло після аварії: відповідь ДТЕК
Також у компанії пояснили, до кого звертатися, якщо електроенергія відсутня

У ДТЕК пояснили, хто ремонтує енергетичну інфраструктуру після аварії / Фото: wirestock/Freepik
У випадках аварійного відключення електроенергії жителям важливо знати, хто саме несе відповідальність за ремонтні роботи, щоб уникнути плутанини та швидше повернути світло в оселі.
Деталі
Компанія ДТЕК Київські електромережі надала чітку схему, яка допоможе розібратися, до кого звертатися у різних ситуаціях.
Насамперед за лінії електропередач та обладнання, які доставляють електроенергію до житлових будинків, відповідає саме ДТЕК.

У разі проблеми з мережею поза будинком, саме ця компанія здійснює діагностику та ремонт, щоб відновити постачання електрики.
Водночас внутрішні мережі багатоквартирних будинків — це зона відповідальності ОСББ, ЖБК або керуючої компанії, що займається обслуговуванням житла.
Це означає, що за електропроводку всередині самого будинку чи квартири відповідає або власник приміщення, або організація, яка обслуговує будівлю.
Якщо світло раптово зникло, але ви не отримали повідомлення про аварію чи планові роботи, ДТЕК рекомендує звернутися до керуючої компанії чи ОСББ, щоб вони перевірили стан внутрішніх мереж.
Якщо проблема не в них, представники ОСББ або керуюча компанія подадуть заявку до ДТЕК для подальшого вирішення питання.
Така схема допомагає оперативно реагувати на будь-які перебої з електроенергією, розмежовуючи обов’язки між усіма учасниками процесу.
Раніше експерти МАГАТЕ продовжили місію на підстанціях українських АЕС.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!