Маск перетворює соцмережу X на арену для своєї політичної еволюції
Він почав більше скаржитися на мігрантів чи "ліві ідеї"

Маск використовує активно соцмережу Х для політики. Фото: GettyImages/Автор- Brandon Bell
Впливовий журнал "The Economist" проаналізував всі 38 358 постів Ілона Маска з грудня 2013 до листопада цього року і зробив висновок, що мільярдер перетворює соцмережу X (Twitter) на арену для своєї політичної еволюції. Поділився змінами настроїв підприємця нардеп Ярослав Железняк.
Активність злетіла :
У 2013-2018 Маск твітнув в середньому 12 разів на тиждень. З 2018 до купівлі X – вже 50 постів на тиждень. А от після покупки X (2022) він видає 220 постів щотижня. Виходить, кожен день по 31 твіту.
Зміна тематики :
Якщо у 2016-2021 роках 30-50% твітів були про Tesla або SpaceX, то тепер це лише 11%. Зате політичні твіти підскочили з 4% (2016) до 13% (2024). Найчастіше теми – імміграція, свобода слова, вибори і навіть “вірус woke-культури”.
Без Глобалізації:
Китай – лише в 1% твітів (2017-2020), і то більше про поїзди та Tesla. Україна та росія отримали увагу після 2022-го (2,9%), а Бразилія – лише через блокування платформи в 2024-му.
Коротше Маск більше зайнятий внутрішньоамериканськими справами.
Політичний shift :
Маск виглядає як типовий американець середнього віку: дедалі більше часу онлайн, зміщення вправо і активні скарги на мігрантів чи “ліві ідеї”.



Раніше ми писали, що дружина Лули да Сілви відправила Ілона Маска подалі
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!