Експерт пояснив, як правильно розробляти та успішно впроваджувати інновації
Олександр Шаврей пояснив, як зрозуміти те, що ідея спрацює

Фото: Олександр Шаврей
До XXI століття інновації, а саме так можна назвати всі відкриття та досягнення людства у різних сферах, спочатку стикалися з жорстким скепсисом і осудом.
Міленіум змінив цей стереотип, вважає засновник, СЕО та Product Owner української компанії “Скай-Трейд”, власник популярних інтернет-магазинів Wellamart і Reability.com.ua, де поряд із корисними товарами від світових виробників представлені продукти, у розробці яких безпосередньо брав участь Олександр Шаврей.
Експертна спільнота називає його генератором ідей, які змінюють якість життя тисяч людей. Справді, за 15 років роботи в індустрії Олександр Шаврей розвинув неймовірне "чуття" на перспективні ідеї. Окрім цього, він впровадив низку управлінських інновацій, які запозичили топ менеджери інших компаній.
Як зрозуміти, що ідея спрацює
Олександр Шаврей – візіонер, який прагне привнести інновації у все, за що береться. Завдяки унікальному підходу до менеджменту, він створює продукти, які дійсно покращують життя людей. Важливий аспект його стратегії – використання відкритих інновацій. Ця модель передбачає спільну участь у розробці продукту чинних членів команди, зовнішніх експертів і кінцевого споживача, для якого створюється продукт. Олександр Шаврей переконаний, що такий підхід підвищує якість і швидкість розробок.
Модель відкритої співпраці Product Owner запозичив у NASA – світового лідера у сфері наукових і технологічних розробок. Розуміючи, що колективний розум дасть кращі результати, ніж традиційні методи, Олександр адаптував її для своєї компанії, і не помилився. Відкриті інновації він застосовує на всіх етапах – від концепції та дизайну до тестування й виходу на ринок. Наприклад, інженери, лікарі та пацієнти, які безпосередньо користуються смарт-бандажами, розробленими командою Шаврея, постійно обмінюються ідеями й пропозиціями щодо покращення продукту. Споживачі беруть участь у зворотному зв’язку й тестуванні, надаючи цінну інформацію для оптимізації продукту.
Майбутнє – за сімействами продуктів
Олександр Шаврей уміє поєднувати не лише технології й людські потреби, але й самі продукти. Його ідея створення розробок на єдиній платформі (сімейство продуктів) дозволяє не лише групувати й класифікувати продукти, але й значно спрощує управління ними.
"Я абсолютно впевнений, що майбутнє за повним злиттям технологій і повсякденного життя. Ми вже бачимо, як штучний інтелект і IoT змінюють наші звички. У найближчі роки це лише посилиться, тому немає сенсу витрачати потенціал, щоразу створюючи нові платформи для продуктів із загальним знаменником. Набагато ефективніше об’єднувати їх і регулярно доопрацьовувати відповідно до побажань кінцевого споживача. Це зекономить не лише бюджет, але й час, який більшість компаній часто витрачають на 'винахід велосипеда'," – вважає Олександр Шаврей.
Новатор не планує зупинятися на досягнутому. У майбутньому він планує розширити лінійку продуктів на основі штучного інтелекту як у медичній сфері, так і в побуті, а також доопрацювати вже існуючі продукти, що належать іншим брендам. Також він має ідеї для міжнародного розширення, щоб українські розробки стали доступними для людей у всьому світі.
Управлінські та фізичні інновації Олександра Шаврея – це не просто технологічні й менеджерські рішення, а реальний внесок у покращення якості життя людей. Його бачення світу, де штучний інтелект і смарт-пристрої стають невід’ємною частиною людського життя, вже сьогодні допомагає мільйонам людей у всьому світі вирішувати повсякденні завдання, дбати про здоров’я й запобігати проблемам до їхньої появи.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!