Українці скаржаться на якість продуктів у місцях стихійної торгівлі: фахівці говорять, що робити
В Держпродспоживслужбі нагадали, що продукти, які продаються в непризначених для цього місцях, є потенційною небезпекою для здоров’я

Фото: ТГ-канал Захист прав споживачів
В Держпродспоживслужбі зазначили, що значна частка скарг та звернень громадян до Держпродспоживслужби стосується придбання харчових продуктів неналежної якості у місцях стихійної торгівлі. Фахівці наголосили, що продукти, які продаються в непризначених для цього місцях, із необладнаного належним чином автотранспорту в антисанітарних умовах, які не пройшли ветеринарно-санітарної експертизи є потенційною небезпекою для здоров’я споживачів!
Деталі
Держпродспоживслужба нагадує, що єдиними офіційними місцями для торгівлі харчовими продуктами є продовольчі магазини та агропродовольчі ринки.
Також було зазначено, що з 05.12.2024 діють Гігієнічні вимоги до агропродовольчих ринків, якими зокрема визначено, що харчові продукти, які перебувають в обігу на агропродовольчих ринках, повинні:
- відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів;
- зберігатися або пропонуватися до реалізації з дотриманням температурного режиму, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів;
- супроводжуватися документами відповідно до вимог законодавства;
- відповідати параметрам безпечності;
- бути належним чином марковані або позначені згідно з документацією чи супроводжуватися інформацією відповідно до вимог законодавства.
Відповідно до законів України "Про національну поліцію" та "Про місцеве самоврядування в Україні" недопущення торгівлі у невстановлених місцях відноситься до компетенції органів внутрішніх справ та місцевого самоврядування.
Раніше ми писали про те, що більшість українських експертів уважає міжнародний імідж країни скоріше позитивним.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!