Як закон захищає права споживачів і куди звертатися в разі їх порушення
Для захисту свої законних прав також можна звернутись до суду

Населенню нагадали про законодавчий захист прав споживачів/ Фото: legalclinic.nlu.edu.ua
В Україні законодавство дбає про права споживачів, створюючи механізми для захисту у разі порушень. Та куди звертатися, коли ваші права проігноровані?
Деталі
Якщо виникають проблеми із банківськими чи іншими фінансовими послугами, звертайтеся до Національного банку України.
Його Управління захисту прав споживачів фінансових послуг оперативно реагує на скарги.
Товари на полицях магазинів повинні мати маркування державною мовою.
Якщо цього немає, повідомте про порушення Уповноваженого із захисту державної мови через форму на його офіційному сайті.
У разі, якщо продавець відмовляється надати чек або немає можливості здійснити безготівковий розрахунок, можна звернутися до Державної податкової служби.
Несправний товар чи відмова у гарантійному ремонті – ситуації, що потребують втручання Держпродспоживслужби.
Її територіальні органи надають консультації та роз’яснення у таких випадках.
І, звісно, судова система залишається надійним інструментом.
Відповідно до українського законодавства, споживачі звільнені від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав.
Навіть у складний період воєнного стану суди функціонують без обмежень, гарантують право на захист і розглядають усі відповідні звернення.
Нагадуємо, вивчення міжнародного гуманітарного права хочуть зробити обов'язковим.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!