Який порядок подання та оформлення рапортів?
Електронний рапорт можна подати через СЕДО або Армія+

Який порядок подання та оформлення рапортів/Фото: Getty Images
У Міністерстві юстиції України розповіли, як правильно подати та оформляти армійський рапорт, щоб ваше звернення було розглянуто.
Деталі
Для паперового варіанту рапорту необхідно написати "Рапорт", вказати суть питання, перелік додатків, посаду, звання, ПІБ, дату й підпис.
Командир погоджує або відхиляє рапорт з обґрунтуванням причини. Командир не може відхиляти його через дрібні помилки чи брак доступних йому даних. Важливо, що ігнорувати рапорт або вимагати усного узгодження командир також не може, – йдеться у повідомленні
Електронний рапорт можна подати через СЕДО або Армія+.
Як подати рапорт через вебпортал Армія+
Використати доступний шаблон рапорту на порталі:
- заповнити всі текстові поля
- вказати тему та суть свого клопотання
- ввести ID-номер свого безпосереднього/прямого командира
- підписати рапорт електронним підписом
Командир зобов’язаний повідомити кожному свій ID-номер та ID-номер СЕДО підрозділу.
Зразки рапортів та поради щодо їх оформлення можна знайти у збірці рапортів, заяв та порад для військовослужбовців та членів їхніх сімей.
Раніше ми писали: У МОУ нагадали про алгоритм повернення з СЗЧ: зробити можна до 1 березня
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!