ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Нова служба допомоги запрацювала у Києві: що відомо

Суспільство 17:20 - 11 липня 2023

Коли пошириться по всім регіонам України

Нова служба допомоги запрацювала у Києві: що відомо

У Києві запрацювала служба 112 / Фото: Pixabay

З 1 липня у Києві запрацювала служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112. Про це повідомили на Урядовому порталі.

Деталі

У майбутньому така служба покриватиме макрорегіон, до якого увійдуть Київська, Житомирська, Вінницька, Черкаська та Чернігівська області. Наступним етапом реалізації проєкту є створення західного макрорегіону із комунікаційним центром у Львові. До регіону віднесуть Рівненську, Волинську, Львівську, Тернопільську, Хмельницьку, Івано-Франківську, Чернівецьку та Закарпатську області.

Третім створять центр у Дніпрі, який об'єднуватиме Дніпропетровську, Полтавську, Сумську, Харківську, Запорізьку, Донецьку та Луганську області.

Останнім етапом є Одеса, усі південні регіони та Крим.

Розгортання Системи 112 в Україні залежатиме від безпекової ситуації, проте МВС вже має план із датами впровадження. Завершити розширення мережі планують до 2024 року.

Є у нас розроблений план: у Київській області заходи мають бути реалізовані до кінця серпня. Відкриття центру у Львові має відбутися до 1 грудня. Якщо говорити про Дніпро і Одесу, то тут, безумовно, багато буде залежати від безпекової ситуації. Проте, відповідно до нашого плану, до кінця 2024 року вся Україна має бути покрита такими центрами, і можливість зателефонувати за єдиним номером 112 буде у громадян на території всієї країни

Перевагою єдиного номеру 112 виявляється, коли треба викликати кілька служб одночасно. Це, наприклад, ДТП з постраждалими або приліт ракети.

Наприклад, коли автомобіль горить, необхідно викликати, окрім поліції, ще ДСНС та екстрену медичну допомогу. Це тепер можна зробити за одним номером 112

Служби 101, 102, 103 та 104 продовжать при цьому працювати.

З моменту початку роботи Системи 112 до неї надійшло 14 тисяч дзвінків. З них близько 2 тисяч були скеровані до спеціалізованих екстрених служб.

Це говорить про те, що велика кількість дзвінків є непрофільними. Таким чином Служба 112 розвантажує служби реагування, опрацьовуючи значну кількість звернень, які не потребують залучення екстрених служб.

Нещодавно ДСНС розповіли про сповіщення щодо надзвичайних ситуацій.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин