Укрзалізниця почала боротися з перекупниками квитків: їхні акаунти блокують
Компанія розповіла, за якими алгоритмами позбавляє користувачів доступу до системи

Укрзалізниця пояснила, що робити в разі блокування акаунта / Фото: t.me/UkrzalInfo
Укрзалізниця почала боротися з українцями, які масово купують квитки на популярні напрямки з метою заробітку на перепродажу. Про це компанія розповіла 20 липня в Telegram.
Деталі
Через це деякі акаунти користувачів можуть виявитися заблокованими, тож перевізник пояснив, що робити в такому разі.
Для зручності покупців Укрзалізниця запустила оновлений застосунок для купівлі квитка як для себе, так і для своїх друзів чи членів родини.
Ним активно користуються понад 1 мільйон осіб, а з них 98% здійснюють покупки кілька разів на тиждень. Але є й такі клієнти, які виконують масові замовлення квитків на 500 і більше місць.
При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів
Щоб припинити можливий перепродаж, компанії довелося ввести деякі санкції. Для цього система аналізує і шукає акаунти, в яких занадто часті покупки регулярно відбуваються на різні прізвища.
Кого можуть заблокувати:
- Тих, хто протягом тижня бронює щонайменше 10 квитків на інші імена;
- Ті, хто повертає квиток, а потім слідом обирає це ж місце, але вже на інше ім'я.
Щоб оформити групове замовлення, в Укрзалізниці рекомендували дотримуватися правил і робити це за посиланням. Також можна звертатися на гарячу лінію за телефоном 0 800 503 111.
Нагадаємо, співробітницю Укрзалізниці підозрюють у сприянні ворогу. Жінку вже відправили під варту до судового розгляду.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!