ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Які права у споживача на випадок гарантійного ремонту

Суспільство 15:06 - 17 серпня 2023

На що можна розраховувати при виявленні недоліків у товару, і яким законом регулюються права споживача в цьому випадку

Які права є у користувача, який зіткнувся з гарантійним ремонтом / Фото: Freepik

Які права є у користувача, який зіткнувся з гарантійним ремонтом / Фото: Freepik

Якщо після придбання товару ви виявили недоліки, а строк гарантії ще не минув, то ви маєте право на три дії. Їх 17 серпня перерахував канал "Захист прав споживачів" у Telegram.

Деталі

Насамперед ви можете звернутися до продавця з вимогою пропорційно зменшити вартість дефективного товару.

Ще можна розраховувати на безоплатний ремонт або відновлення, а також компенсацію витрат, які виникли через усунення недоліків.

Для цього потрібно подати письмову заяву продавцю і додати до неї копію чека про покупку.

Крім того, залежно від типу товару можуть знадобиться технічний паспорт або будь-який інший документ із підтвердженням факту продажу і датою угоди.

На усунення дефектів дається 14 днів після того, як покупець викладе свої претензії або інший строк, який обопільно затвердили сторони.

Зазначаємо, що при виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті

Якщо істотні недоліки виникли не з вини споживача, то він має право:

  • Розірвати договір і вимагати повернути гроші за товар;
  • Попросити замінити дефективний зразок на якісний або аналогічний, якщо у продавця він є в наявності.

Питання захисту прав споживачів під час гарантійного ремонту регулюються статями 7 та 8 Закону України "Про захист прав споживачів"

Раніше ми розповідали, як діяти в разі зникнення речей із камери схову в супермаркеті.

Джерело: t.me/zahust_prav

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин