Які дані можуть попросити співробітники банку телефоном: відповідь поліції
У поліції детально пояснили, чому не варто видавати секретну інформацію телефоном

Чи можуть телефонувати з банку і вимагати конфіденційну інформацію / Фото: pexels
Шахраї нерідко імітують дзвінок з банку, щоб виманити гроші у довірливих українців. Через це деякі громадяни стають жертвами спритних злочинців, проте цьому можна протистояти.
Деталі
5 жовтня в поліції Житомирської області поділилися відповідями на два важливих питання: чи можуть банківські службовці вимагати здійснити переказ і чи мають вони право дізнаватися конфіденційні дані.
За словами поліцейських, фінансові установи ніколи не стануть змушувати своїх клієнтів здійснювати різноманітні операції з грошовими коштами на чиїсь банківські рахунки.
Також справжні співробітники банків не надсилатимуть повідомлення з посиланнями в соціальних мережах або месенджерах.
Будь-які банківські операції, що стосуються зміни рахунків, їх відкриття чи закриття, інші дії проводьте особисто у фінансових установах
Секретну інформацію, таку як пароль для входу в обліковий запис, пін-код від банківської картки або CVV-код на зворотному боці картки, вони також не запитають.
Поліцейські закликали під жодним приводом не розголошувати ці дані, навіть якщо ви впевнені, що спілкуєтеся зі справжнім співробітником банку.
У телефонному режимі у клієнта можуть попросити лише номер картки та унікальне кодове слово, щоб підтвердити особу власника банківського рахунку і розв'язати питання.
Нагадаємо, шахраї публікують неправдиву інформацію про виплати громадянам України від парламенту.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!