Центр 112: у Києві та області опрацьовано понад 170 тис. викликів
Реалізація проєкту з розбудови Системи 112 в Україні була складною технічно

У Києві та області опрацьовано понад 170 тис. викликів Службою 112/Фото: скрін відео
Запуск Центру 112 в Києві розвантажив служби екстреної допомоги в 6 разів. Про це заявив в ефірі телемарафону заступник Міністра внутрішніх справ України Леонід Тимченко.
Деталі
З липня почав працювати єдиний номер екстреної допомоги 112. Спочатку на території Києва, а з вересня й у Київській області. Планують розширювати проєкт на території всієї України.
Центром 112 опрацьовано на території міста Києва й Київської області понад 170 тис. викликів. За словами Леоніда Тимченка, лише 15% із цих викликів були перенаправлені безпосередньо до екстрених служб. Інші дзвінки виявилися не екстреними, а зверненнями за отриманням довідкової інформації.
Леонід Тимченко розповів, що під час створення Служби 112 було кілька суттєвих викликів, зокрема в підготовці універсальних операторів. Також він зазначив, що усі номери екстреної допомоги будуть і далі працювати.
Раніше ми писали, що у системі МВС йде постійний набір, адже військові та поліцейські знаходяться на війні.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!