Україна отримала нагороду Каннського кінофестивалю за туристичну промокампанію
Вперше в історії нагороду Каннського фестивалю отримала державна структура

Державне агентство розвитку туризму здобуло "Срібного Дельфіна" на фестивалі у Каннах/Фото: ВРУ
Україна отримала нагороду Каннського фестивалю — Срібного Дельфіна — за туристичну промокампанію. Це вперше в історії незалежної України державна структура отримала престижну нагороду Каннського кінофестивалю за найкращі корпоративні та документальні фільми.
Деталі
Нагороду вручили Державному агентству розвитку туризму України на фестивалі Cannes Corporate Media & TV Awards за «кампанію, яка чекає на те, щоб відбутися» («Campaign Waiting To Happen»).

У Державному агентстві розвитку туризму повідомили, що 2021 року на їхнє замовлення агентство ODDEE agency створило серію рекламних роликів для масштабної туристичної кампанії, спрямованої на залучення відвідувачів з усього світу до України. Кампанія мала розпочатися навесні 2022 року, і все ще чекає на своє здійснення.

"Кампанія, що чекає свого часу" складається з банерної реклами, публікацій та яскравих роликів про основні туристичні локації України. Команда #Oddee спільно з партнерами з ДАРТ обрала шість основних локацій, сформулювала основну креативну ідею, ключові меседжі кампанії та засоби їх донести.
Нагороду "Срібний дельфін" відзначають кращі роботи в галузях корпоративних фільмів і відео, онлайн-медіа, продакшену та документальних фільмів.
Раніше ми повідомляли, що інтерв’ю Зеленського отримало "Еммі". Матеріал був створений під замовлення програми "60 хвилин" для американського телеканалу CBS.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!