ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Історія чотирьох дівчат, які змінюють цифрову державу: хто вони

Суспільство 17:35 - 11 жовтня 2023

До міжнародного Дня дівчат у ПРООН розповіли про українок, які є лідерками цифровізації

Історія чотирьох дівчат, які змінюють цифрову державу: хто вони

Історія чотирьох дівчат, які змінюють державу/Фото:Андрій Крепких / ПРООН в Україні

ПРООН розповіла про чотирьох жінок, завдяки яким українці можуть зареєструвати ФОП, швидко формувати довідки та переглядати серіали на Дія.Освіта.

Деталі

Про це розповіли на офіційному сайті ПРООН в Україні.

Дівчата створюють інноваційні рішення, впроваджують цифрові послуги та ефективно працюють, незважаючи на війну та кризу.

Хто ці дівчата?

  • Валерія Ткач. Дівчина курує розвиток державного порталу Дія.

За словами Валерії, малі та середні підприємства найбільше вразливі під час криз, тому вони з командою створюють цифрові рішення, коли це є найбільше важливо.

  • Руслана Коренчук - керівниця відділу розвитку цифрових навичок.

За словами лідерки цифровізації, 53% українців мають недостатні цифрові навички.

Дівчина разом із командою Дія.Освіта допомогли близько двом мільйонам українців отримати цифрові навички та підвищити їхній рівень цифрової грамотності.

  • Марина БобраніцькаЖінка є начальницею управління системного розвитку надання адміністративних послуг та керує розвитком та розширенням сучасних офлайн-центрів надання адміністративних послуг.

За словами лідерки, усі українці повинні отримувати однакові стандарти послуг.

Тому її головна роль, щоби це було швидко, зручно та людяно.

  • Зоряна Стецюк - керівниця директорату реінжинірингу публічних послуг.

Дівчина має амбітну місію - перевести державні послуги в цифровий формат.

Вона зазначає, що у той час, як українці можуть дивуватися, чому не можна цифровізувати всі державні послуги одразу, Міністерство цифрової трансформації усвідомлює, що перехід потрібно проводити обережно.

Це нескінченна робота над підвищенням ефективності та зручності надання цифрових послуг громадянам — від зменшення кількості документів, необхідних при подачі заявки на отримання публічної послуги, до впровадження повністю автоматизованої послуги без участі людини, - поділилася Зоряна.

Раніше ми писали, що єЧерга: українці можуть дізнатись аналітику про послугу та перетин кордону.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин