Отримання банківських послуг та ймовірна дискримінація: іноземці звернулися до Лубінця
15 іноземців заявили про порушення їхнього права на отримання банківських послуг в АТ КБ "ПриватБанк"

Фото з https://unsplash.com/
В Офіс омбудсмена надійшла скарга від 15-ти іноземців про те, що АТ КБ «ПриватБанк», порушив їх право на отримання банківських послуг. Постраждалі говорять про ймовірну дискримінацію за ознакою громадянства.
Деталі
У скарзі зазначено, що керівництво банку відмовило в обслуговуванні, проте конкретних причин не зазначило. Іноземцям просто усно повідомили, що підставою відмови є їхня громадянська належність до країн із неприйнятно високим ризиком.
Омбудсмен Дмитро Лубінець відреагував на звернення. Він відкрив провадження у справі про порушення прав цих осіб. Банк вже вживає заходів для відновлення доступу до банківських послуг фізичним особам, які зазнали дискримінації.
Раніше ми писали про те, що посвідчення водія можна отримати без обов’язкового навчання в автошколі.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!