Виплата коштів застрахованим особам: потрібно подавати повідомлення повторно у новому форматі?
Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками

Страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів
До реалізації на вебпорталі Фонду спеціальної опції з подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підприємство подавало ці повідомлення у паперовій формі. Чи потрібно подавати ці повідомлення повторно у новому форматі?
Деталі
Не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, або у паперовій формі (пункт 1 Постанови правління Пенсійного фонду України від 21.12.2022 №28-3 “Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.12.2022 за № 1703/39039).
Тобто, страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.
Як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам: інструкція від ПФУ.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!