ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Виплата коштів застрахованим особам: потрібно подавати повідомлення повторно у новому форматі?

Суспільство 21:56 - 23 листопада 2023

Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками

Страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів

Страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів

До реалізації на вебпорталі Фонду спеціальної опції з подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підприємство подавало ці повідомлення у паперовій формі. Чи потрібно подавати ці повідомлення повторно у новому форматі?

Деталі

Не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, або у паперовій формі (пункт 1 Постанови правління Пенсійного фонду України від 21.12.2022 №28-3 “Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.12.2022 за № 1703/39039).

Тобто, страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.

Як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам: інструкція від ПФУ.

Джерело: PensFund

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин