Хто за що відповідальний: розбираємо права і обов'язки у світі прокатних послуг
Що повинен знати кожен?

Хто за що відповідальний: розбираємо права і обов'язки у світі прокатних послуг/Фото: pexels
Фахівці Держпродспоживслужби розповіли про те, що варто знати, беручи якусь річ напрокат. Розуміння своїх прав та обов’язків допоможе у майбутньому не потрапити в халепу.
Деталі
Зокрема, наймодавець (той, хто здає в прокат) повинен видати вам справну річ і перевірити її роботу у вашій присутності. Протягом усього часу прокату він безкоштовно робить установку, техобслуговування і ремонт. Якщо річ має пломби (наприклад, побутова техніка), ви відповідаєте за їх цілісність.
Апаратуру на батарейках видають із новими елементами живлення. Якщо користуєтесь понад 2 тижні, заміну батарей робите за свій рахунок.
Одяг, білизну чи інший м’який інвентар видають тільки після хімчистки або дезінфекції. Постіль і столову білизну міняють безкоштовно кожні 10 днів при тривалому користуванні.
Якщо річ зламалась — наймодавець має до 3 днів на ремонт (або до 10 днів, якщо потрібний серйозний ремонт). Можуть замінити на аналогічну безкоштовно. За час ремонту оплата не нараховується, якщо не видали рівноцінну заміну. Якщо поломка сталася через неправильне використання або зірвані пломби, ремонт оплачуєте ви.
Для прокату авто чи плавзасобу обов’язково мати посвідчення на право керування.
Після закінчення строку прокату річ потрібно повернути в справному стані (з урахуванням зносу).
Ці правила допоможуть вам захистити себе та вірно організувати необхідні процеси.
Раніше ми писали про те, що українські школи з малою кількістю учнів втрачають держфінансування.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!