Ховайте PlayStation: ШІ націлився не лише на вашу роботу та творчість, але й на дозвілля
Google DeepMind створив агента штучного інтелекту, який може виконувати за вас завдання у відеоіграх

Штучний інтелект тепер може забрати у нас ще й відеоігри/Фото: Bing
Штучний інтелект уже вміє малювати картини, створювати музику та виконувати різноманітно роботу на рівні людей. Тепер він може забрати у вас ще й відеоігри. Google DeepMind заявила, що створила "мультисвітового" агента ШІ, який може слідувати вказівкам природною мовою, щоб виконувати ряд завдань для вас у різноманітних 3D-віртуальних середовищах. Тобто ви можете попросити ШІ пройти за вас якісь складні рівні у відеоіграх.
Деталі
Це повернення до коріння DeepMind: компанія розпочала розробку штучного інтелекту, навчивши його грати в старі аркадні ігри, такі як Pong і Breakout, після чого швидко перемогла найкращих людей світу в таких іграх, як Go, шахи, Stratego, Shogi, StarCraft II та інші. Тепер DeepMind, об’єднаний із Google Brain, останніми роками займався бізнесом, зосереджуючись на таких речах, як предиктор структури білка AlphaFold і технологія виявлення кристалічних матеріалів GNoME.
Але тепер із проєктом SIMA штучний інтелект DeepMind отримує шанс знову розслабитися і пограти у відеоігри. Нову модель було навчено та випробувано на дев’яти відеоіграх з відкритим світом, включаючи No Man’s Sky, Teardown і Goat Simulator, але ідея полягає в тому, щоб створити узагальненого агента штучного інтелекту, який може взяти на себе керування майже в будь-якій 3D-грі та виконувати відповідні прохання з голосових команд.
У процесі навчання SIMA просто спостерігала за відео- та аудіовиходами гри, а також за командами клавіатури та миші користувача-людини, одночасно слухаючи, як цей користувач приймає накази від іншої людини. Він пройшов навчання та оцінив приблизно 600 базових навичок, і наразі він може виконувати короткі одноетапні завдання тривалістю близько десяти секунд, хоча DeepMind каже, що незабаром він розшириться, щоб вирішувати більші завдання, які включають "стратегічне планування високого рівня та численні підпорядковані завдання".
SIMA показала себе майже так само добре в іграх, з якими вона не знайома, як у тих, яким вона навчалася, що вказує на те, що вона справді навчилася загальній здатності переходити в 3D-гру, розуміти, що відбувається і ставати до роботи. Постає питання: навіщо?
Багато відеоігор дуже схожі на роботу, яка змушує нас працювати й отримувати гроші, щоб покращувати різні аспекти свого життя. Тільки у відеоіграх ми купуємо якесь зілля чи новий обладунок, замість походу в кафе та пральної машини. Невдовзі SIMA зможе взяти на себе довготривале "лутання" та виконання складних завдань зі заробляння грошей у відеоіграх. Ви зможете перебрати на себе управління, коли залишаться лише веселощі.
Чи є в цьому сенс? Якщо ви любите виконувати складні завдання й отримуєте задоволення від проходження ігор на найважчому рівні, то сенсу, мабуть, немає. Якщо ж ви любите грати у Майнкрафт лише в творчому режимі, то вам, мабуть, сподобається.
Насправді грати у відеоігри корисніше для самого ШІ, ніж для людей. Моделі штучного інтелекту вчаться орієнтуватися у фізичному світі та виконувати корисну роботу, будучи втіленими у всіх видах роботів, гуманоїдів чи розумних машин. Ці машини "бачать" світ за допомогою відео та каналів датчиків, і хоча їхні схеми керування набагато складніші, ніж звичайна миша та клавіатура чи джойстик, є одна величезна подібність: їм усно скажуть, що робити, і для того, щоб виконати завдання, вони мають розробити план високого рівня складності, зібрати ресурси та виконувати завдання крок за кроком.
Тож у цьому сенсі агент відеоігор SIMA може бути будівельним блоком для реального роботизованого виконання складних нудних завдань, які люди не хочуть виконувати у реальному житті.
Раніше ми ділились, що ChatGPT тепер зможе запам’ятовувати своїх користувачів та спілкування з ними.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!