ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Meta представила Orion – свій перший прототип повністю функціональних окулярів доповненої реальності

Технології 10:28 - 26 вересня 2024

Розумні окуляри Ray-Ban просто розчиняються на тлі функціоналу цього ґаджета

Meta Orion

Цукерберг представив прототип окулярів доповненої реальності Orion/Фото: Meta

На виставці Meta Connect 2024 Марк Цукерберг представив перший повністю функціональний прототип голографічних окулярів AR Meta під кодовою назвою Orion. І це приголомшлива штука.

Деталі

Orion є кульмінацією роботи, яка, за словами Цукерберга, триває понад десять років. Ці окуляри можуть забезпечити віртуальне накладання, щоб збільшити кількість інформації, яку ви бачите в реальному світі; це включає виділення об’єктів, можливість спілкування у відеочаті з реальною персоною іншої людини та надання доступу до вебперегляду та потокового відео.

Все це у формі майже звичайних окулярів, які важать менш як 100 грамів. Хоча сам Цукерберг визнав, що дизайн ще не завершений, оскільки вони не такі модні, як йому хочеться. Він вважає, що мода є життєво важливою для таких технологій.

Марк Цукерберг позиціонує Orion як пристрій, який революціонізує нашу взаємодію з технологіями і може навіть замінити смартфон. Але для цього окулярами потрібно легко керувати.

Маючи це на увазі, існує три варіанти керування Orion: елементи керування очима та відстеженням рук, які імітують схему керування Apple Vision Pro, елементи керування голосом, як ті, що в розумних окулярах Ray-Ban Meta, та нейронний інтерфейс.

У комплекті Orion є браслет, який може розпізнавати жести та рухи вашої руки. Ймовірно, саме він буде запорукою настільки ж зручного користування дисплеєм AR, як і смартфоном.

Деякі компанії, очевидно, отримають окуляри Orion як набори для розробників. Цукерберг пояснив, що це повинно дати їм достатньо часу для створення захоплюючих доповнених можливостей до появи масової версії.

Перед запуском для споживачів Meta каже, що спочатку хоче налаштувати дисплей, щоб зробити зображення чіткішим, оптимізувати апаратне забезпечення, щоб зробити форм-фактор меншим, і працювати над тим, щоб зробити окуляри доступнішими.

Однак, скільки часу це займе і коли відбудеться публічний запуск, залишається тільки здогадуватися. Цукерберг не розкрив жодних часових рамок. Давніші інсайди заявляли про 2027 рік.

Раніше YouTube офіційно почав продавати рекламу, яку буде показувати під час паузи відео.

Джерело: Techradar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин