Початок нової ери: Nokia кардинально змінила свій логотип
Технологічна компанія змінює свій логотип, щоб сигналізувати про нову стратегію виробництва

Компанія Nokia представила оновлений логотип/Фото: Nokia
Після того, як Пекка Лундмарк очолив відділ телекомунікаційного обладнання Nokia, генеральний директор виклав триетапний план розвитку компанії: скидання, прискорення та масштабування. Після завершення першої частини плану Nokia тепер зосередиться на прискоренні та вперше за 60 років змінить свій логотип, щоб сигналізувати про початок нової ери
Деталі
Nokia відмовляється від синього кольору та замінює його будь-яким, що більше підходить у ситуації, тобто жодної конкретної колірної схеми для нового логотипу не призначено. Лундмарк сказав, що Nokia більше не просто компанія з виготовлення смартфонів, а "компанія бізнес-технологій".

Крім розвитку свого бізнесу телекомунікаційного обладнання, Nokia збирається зосередитися на продажу обладнання іншим компаніям. Серед них – приватні мережі 5G та обладнання для автоматизованих заводів, що позиціонуватиме компанію як конкурента Microsoft і Amazon у цій галузі. Лундмарк зазначив, що Nokia також розглядає можливість розвитку та зростання в інших сферах.

Раніше у Міському університеті Гонконгу представили електронну шкіру, яка доставляє тактильні відчуття користувачами. Тепер вчені удосконалили ґаджет й створили шкіру, яка може одразу і відчувати, і відтворювати дотики.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!