Mercedes оснастить електричний Гелендваґен революційною технологією збільшення запасу ходу
EQG стане першим електромобілем, який використовує аноди на основі кремнію, що обіцяє різке збільшення запасу ходу та скорочення часу заряджання

Новий електричний Гелендваґен отримає революційну батарею/Фото: Insideevs
Майбутній електричний Гелендваґен Mercedes EQG стане першим електромобілем з акумуляторами з анодами на основі кремнію, які постачатиме каліфорнійська фірма з виробництва акумуляторних матеріалів Sila Nanotechnologies. Матеріал для батареї "Titan Silicon" розроблявся кілька років і тепер нарешті комерційно доступний, а Mercedes став першим автовиробником у черзі, який отримав його.
Деталі
Sila стверджує, що Titan Silicon — це "перша перевірена на ринку безпечна та чиста повна заміна графітового анода, розроблена для масового масштабу, щоб значно підвищити продуктивність електромобілів". Насправді це означає збільшення діапазону приблизно на 20% порівняно з існуючою технологією акумулятора, а також значно покращена швидкість заряджання.
Крім того, матеріал акумулятора Sila є дружелюбнішим до навколишнього середовища. На етапі виробництва Titan Silicon генерує від 50% до 75% менше CO2 на кВт-год, ніж графіт. Він нібито також може зберігати в 10 разів більше заряду, ніж графіт.
Sila хоче використовувати свій матеріал Titan Silicon в 1 мільйоні електромобілів до 2028 року. Відправним пунктом буде EQG, який планується випустити наприкінці 2024 року.
Очікується, що EQG матиме чотиримоторну компоновку, що має призвести до величезної потужності. Очікується, що електрифікований Гелендваґен матиме запас ходу понад 480 км, зокрема завдяки Titan Silicon. Очікується, що інтер’єр і загальний дизайн серійного EQG будуть майже ідентичними звичайному G-Class, за винятком одного або двох елементів, які допоможуть виділити його як електромобіль.
Враховуючи, що вартість Mercedes G-Class із традиційним двигуном починається від 139 900 доларів США, електрифікований революційний варіант матиме початкову ціну у 150-175 тисяч доларів.
Раніше ми повідомляли, що Mercedes готує свою електричну версію популярного позашляховика G-Class під назвою EQG. Електричний Гелендваґен може вийти пізніше цього року разом із потенційною оновленою моделлю з ДВЗ. У Мережі щойно з'явилися нові фото електричного прототипа.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!