Через 3 роки Toyota планує випускати електромобілі із запасом ходу в 1000 кілометрів
Це на 30% більше, ніж найкращі показники ходу на одному заряді батарей в сучасних електрокарах

Toyota планує за кілька років випустити електромобіль із запасом ходу в 1000 кілометрів/Фото: Justin Sullivan/Getty Images
Японський автовиробник Toyota скептично ставиться до швидкого й масового переходу на електромобілі, але не може собі дозволити відставання у цій сфері, тому активно працює над технологіями для електрокарів. Одним з результатів такої роботи є інноваційна акумуляторна батарея, яка дозволить випустити електромобіль із запасом ходу в 1000 кілометрів на одному заряд уже в найближчі 3 роки.
Деталі
Довгий час Toyota зосереджувалася на розвитку сектору гібридних автомобілів, який вона започаткувала, але з нещодавньою зміною генерального директора компанії відбулося помітне просування вперед у розробці електрокарів.
Оприлюднюючи своєрідну технологічну дорожню карту, Toyota підтверджує, що до 2026 року випустить більш довговічну, енергоємну нікель-кобальт-марганцево-літій-іонну батарею із запасом ходу в 1000 кілометрів та можливістю зарядки за 20 хвилин. Ці батареї NCM будуть зарезервовані для потужних транспортних засобів або розкішних моделей високого класу.
Також Toyota прискорює розробку твердотільних акумуляторів після "технологічного прориву" в їх довговічності та швидко просувається з планами з кінцевого виробництва електромобілів із запасом ходу в 1500 кілометрів.

Твердотільні батареї так названі тому, що в них використовується твердий електроліт, а не рідкий, як у сучасних літій-іонних блоках. Відповідно вони мають набагато більшу щільність енергії, ніж батареї поточного покоління. Їх запровадження означає, що виробники зможуть різко збільшити запас ходу електрифікованих транспортних засобів без збільшення їх розміру чи ваги.
Крім того, вони могли б забезпечити запас ходу, порівнянний із сьогоднішніми електромобілями, одночасно значно зменшивши вагу, потенційно зробивши можливими електричні легкі спортивні автомобілі.
Toyota заявила в нещодавньому оновленні стратегії, що вона розробляє метод масового виробництва своїх твердотільних елементів, плануючи запуск між 2027 і 2028 роками.
Раніше ми повідомляли, що шведський автомобільний бренд Volvo представив свій найменший кросовер і електромобіль EX30. Він також є найдешевшим електромобілем компанії.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!