ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ніби з фантастичного фільму: Mercedes показала приголомшливий концепт Vision One-Eleven

Технології 09:11 - 16 червня 2023

Назва віддає данину минулим експериментальним прототипам C111 компанії, а сам автомобіль натякає на те, чого очікувати від майбутніх електромобілів Mercedes

Mercedes Vision One-Eleven

Mercedes представила фантастичний концепт електричного суперкара/Фото: Mercedes

Прототипи Mercedes-Benz C111 60-х і 70-х років служили стендами для випробувань нових технологій трансмісії, оснащених набором турбодизельних і роторних двигунів Ванкеля. Зараз, коли автомобільна промисловість відходить від двигунів внутрішнього згоряння до електричної енергії, Mercedes представила приголомшливий футуристичний концепт Vision One-Eleven, який є поглядом у майбутнє бренду в секторі електричних суперкарів.

Деталі

Дизайн суперкара Vision One-Eleven явно натхненний оригінальним прототипом C111, пофарбованим у яскравий мідний відтінок і оснащеним ефектними дверима типу "крило чайки". Силует концепту представлений однією лінією, що проходить неглибоким вигином від передньої до задньої частини, повторюючи аеродинамічний дизайн кабіни в поточних пропозиціях електромобілів Mercedes, таких як EQS і EQE.

На своєму піку висота даху становить лише 116 сантиметрів, а акценти поставлено на масивних чорних бічних спідницях, передньому спліттері й задньому дифузорі із блакитним підсвічуванням. Mercedes каже, що завдяки цьому One-Eleven виглядає так, ніби він "зливається з дорогою", і це також посилання на чорні акценти C111.

Замість решітки радіатора передня частина One-Eleven має овальну панель із піксельними світлодіодами, які імітують протитуманні фари C111, а також можуть відображати повідомлення пішоходам та іншим водіям. Подібна панель є й на задній частині, а схожий піксельний візерунок з’являється на непрозорих вікнах, особливість, яка з'являлась на інших концептах Mercedes, таких як Vision AMG. Складний дизайн масивних коліс покликаний імітувати обмотки всередині електродвигунів.

При тому, що зовні суперкар виглядає як високопродуктивне авто, всередині є доволі багато місця. Інтер’єр просторий, враховуючи низький кузов, з великою кількістю місця для сидінь, які можна відкинути назад й трохи порелаксувати.

Характерний мідний відтінок також з’являється всередині One-Eleven, а яскрава шкіра, яка, за словами Mercedes, була вичинена за допомогою лушпиння кавових зерен, контрастує з білим матеріалом приладової панелі, виготовленим із переробленого поліестеру. При цьому сріблясті акценти салону у поєднанні з мідним кольором виглядають дивно.

Тут є цікава інформаційна піксельна панель по всій ширині, яка нагадує інформаційні та рекламні стрічки з 90-х. Вона також дивно контрастує зі срібними сидіннями, які ніби є чимось показно дорогим, ледь не антикварним, але сусідять з чимось таким "приземленим" й буденним як інформаційна стрічка.

Обтягнуте шкірою рульове колесо незвичайної прямокутної форми має невеликий сенсорний екран, що виростає з рульової колонки та нахилений до водія. У Mercedes також згадали про гарнітуру доповненої реальності, яка перетворює весь інтер’єр на інтерфейс користувача з 3D-елементами керування, значками та картами для навігації. Завдяки системі AR передні стійки та капот One-Eleven будуть виглядати прозорими, покращуючи видимість ззовні.

Концепт One-Eleven працює на двигуні з осьовим потоком, який Mercedes туманно описує як "надзвичайно потужний". Він створений британською компанією з виробництва батарей під назвою YASA, яку автовиробник повністю придбав у 2021 році. Mercedes каже, що ця технологія розробляється для наступного покоління електромобілів, пояснюючи, що двигуни з осьовим потоком важать на третину менше, ніж такий же потужний агрегат з радіальним потоком (зараз використовуються в більшості електромобілів). Він також займає третину місця.

Акумулятор складається з "циліндричних осередків з рідинним охолодженням і новою хімічною структурою", які, за словами Mercedes, були створені на основі досвіду високопродуктивного силового агрегату Mercedes-AMG, який відповідає за силові агрегати гоночних автомобілів Формули-1.

Раніше ми повідомляли, що шведський автомобільний бренд Volvo представив свій найменший кросовер і електромобіль EX30. Він також є найдешевшим електромобілем компанії.

Джерело: Car and Driver

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин