Audi перетворила близнюка "Запорожця" у приголомшливий електрокар майбутнього
Майже 55-річний автомобіль NSU Prinz стажери Audi перетворили у агресивний електрокар з нагоди ювілею фабрики у Неккарзульмі

Audi перетворила "брата" Запорожця в електрокар майбутнього/Фото: Audi
З нагоди 150-річчя заводу Audi у Неккарзульмі, Німеччина, де спочатку виробляли в’язальні машини з 1873 року, 12 стажерам Audi було доручено перетворити близнюка "Запорожця" NSU Prinz 1971 року випуску в електричний рестомод. Те, що з того вийшло, було представлено минулих вихідних у вигляді приголомшливого концепту Audi EP4.
Деталі
Проєкт розпочався в січні з NSU Prinz 4 1971 року, який стояв занедбаний десятиліттями. NSU був німецьким автовиробником, який увійшов до складу Volkswagen у 1969 році, а потім об’єднався з Auto Union, щоб створити бренд Audi, який ми знаємо сьогодні. Prinz збирався в Неккарзульмі з 1961 до 1973 року, що робить його ідеальним полотном для святкової інтерпретації. Зовнішньо він також дуже нагадує знайомий нам "Запорожець", але технічно значно відрізняється. Просто ці дві автівки були створені під впливом популярного у ті часи Chevrolet Corvair.
У той час як квадратна форма та міцна лінія пояса оригінального Prinz збереглися, деталі були ретельно перероблені. Круглі фари були замінені на овальні світлодіодні блоки, а передній бампер отримав спліттер і великий забірник, що подає повітря через вентиляційний отвір у капоті. Токсично-жовті акценти з’являються на тлі сірої фарби Suzuka Grey, а заднє крило, що виростає із заднього краю даху, кріпиться не до кузова, а до самого каркасу безпеки, а опори крила проходять через заднє скло.





Окрім усунення плям іржі на кузові та зміцнення 50-річного шасі, стажери також витягли оригінальний двоциліндровий бензиновий двигун потужністю 30 кінських сил із заднього відсіку та замінили його електродвигуном потужністю 240 конячок з Audi e-tron 2020 року випуску. Двигун розташовано в задній частині авто, а акумулятор врівноважує його під капотом. Акумулятор на 17,9 кВт/год стажери взяли від плагін-гібрида кросовера Audi Q7.
Уся ця додаткова потужність вимагала деяких структурних змін, включно з гальмами та осями, які було запозичено з Audi A1, а ширші крила були надруковані на 3D-принтері, щоб помістити класичні білі колеса та широку спортивну гуму. Багажник також можна встановити в напіввідкрите положення, щоб дозволити прохолодному повітрю проникати всередину, а також служити для демонстрації електричної трансмісії.
Концепція EP4 не має ніякого стосунку до будь-яких майбутніх Audi й ніколи не вийде у масове виробництво, а призначена продемонструвати перспективи наступного покоління дизайнерів та інженерів Audi.
Раніше BMW випустила крутий електричний мотоцикл для міста CE 02. Стильний транспорт представили разом з новими розумними окулярами, розробленими спеціально для байкерів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!