Ferrari показала гіперкар KC23, який ніби створили для фантастичного фільму. Фото
Як би приголомшливо не виглядала ця автівка, користуватися нею дозволено лише на треку

Ferrari представила приголомшливий гіперкар KC23/Фото: Ferrari
Ferrari представила гіперкар KC23, який виглядає, ніби створювався для фільму в жанрі космічної фантастики. Новий унікальний автомобіль із програми спеціальних проєктів у Маранелло показали перед його глобальним дебютом на Фестивалі швидкості в Гудвуді.
Деталі
KC23 є продовженням минулих автомобілів спеціальних проєктів, таких як BR20, натхненний GTC4Lusso, SP51, натхненний 812 GTS, і торішній F8 Tributo SP48 Unica. Хоча кожен із цих автомобілів дозволений на дорозі, KC23, який створений на базі 488 GT3 Evo — це спеціальна трекова машина.
Твін-турбо V-8 під капотом переходить від гоночного автомобіля 488 GT3, але Ferrari не розкриває максимальну потужність. У 488 GT3 FIA обмежує максимальну потужність автомобіля до 591 кінської сили й 700 Нм крутного моменту, але відомо, що цей двигун здатний на набагато більше й у трековому варіанті ніяких обмежень не мало б бути.
Автомобіль-донор 488 GT3 Evo був підданий значним модифікаціям, у тому числі активній аеродинамічній системі завдяки моторизованим бічним панелям кузова для відкриття повітрозабірників. Замовлений "одним дуже творчим, пристрасним і вимогливим клієнтом", KC23 має гігантське заднє антикрило, яке за бажанням можна зняти, щоб надати задній частині більш плавного вигляду.





Автомобіль також отримав бічні камери замість звичайних дзеркал для кращої видимості та покращення потоку повітря. Він їздить на 18-дюймових колесах із гладкими шинами, але також є інший комплект із 21-дюймовими спереду та 22-дюймовими ззаду, щоб автомобіль мав гарний вигляд, коли його демонструють.
Попри те, що автомобіль залишиться єдиним, Ferrari згадує, що стиль KC23 дає "захопливий погляд" на майбутні моделі. У той час як екстер’єр було повністю перероблено, інтер’єр зберіг урізану конфігурацію з двома ківшеподібними сидіннями та різноманітними перемикачами, перенесеними з 488 GT3 Evo. Є також повний каркас безпеки та кермо в гоночній специфікації з колосальними 16 органами керування.
У Ferrari не повідомляють, у скільки обійшлося виконання такого спеціального замовлення.
Раніше ми повідомляли, що з нагоди 150-річчя заводу Audi у Неккарзульмі, Німеччина, 12 стажерам Audi було доручено перетворити близнюка "Запорожця" NSU Prinz 1971 року випуску в електричний рестомод.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!