ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Aston Martin представила суперкар Valour, який більше схожий на Mustang, ніж на Aston

Технології 10:19 - 13 липня 2023

Новинка британського виробника отримала нетиповий для бренду дизайн, що точно породить хвилю обговорень навколо неї

Aston Martin Valour

Aston Martin представила приголомшливий Valour/Фото: Aston Martin

Британський автовиробник Aston Martin представив новий суперкар, натхненний ексклюзивним гіперкаром Victor. Попри те, що британці надихалися своїм творінням, явну схожість з Ford Mustang (решітка радіатора, форма капота й загалом кузова та круглі фари, як у старіших мустангів) важко не помітити. Взагалі дизайн цього авто заслуговує окремих обговорень й може бути елементом гри на асоціації. Вам не здається, що він дещо нагадує розлюченого сома?

Деталі

Яким би схожим Valour не був на Mustang, дизайнери скомпонували його зовнішність з елементів оригінального V8 Vantage та прототипу Aston Martin RHAM/1 1970-х років, відомого як "The Muncher". Valour є подарунком фірми на 110-й день народження та даниною поваги її славетному 12-циліндровому двигуну.

Лише 110 екземплярів Valor будуть продані за ціною від 1 до 1,5 мільйона фунтів стерлінгів. Кожному покупцеві пропонується налаштувати свій автомобіль за допомогою спеціальної послуги Aston Martin Q, пропонуючи унікальні лівреї, відкриту обробку кузова з вуглеволокна та безліч варіантів персоналізації салону.

У той час як Victor базувався на надлишковому прототипі шасі One-77, Valor побудовано навколо спеціально розробленої конструкції кузова, яка, як вважають, походить від V12 Vantage.

5,2-літровий V12, заснований на двигуні DBS, передає 705 кінських сил і 752 Нм крутного моменту на задні колеса через спеціально розроблену шестиступінчасту механічну коробку передач і механічний диференціал підвищеного тертя. За словами керівника інженерів Aston Martin Саймона Ньютона, поєднання V12 з механічною коробкою передач (у всіх DBS, DB11 і Vantage використовуються автоматичні коробки передач), було "великою частиною вшанування цього приємного водієві характеру".

За словами Ньютона, динамічне завдання Valour полягало в тому, щоб створити "найсучасніший автомобіль для водія" зі "справжнім серцем і душею вічної аналогової класики" — це підкреслюється видимим механізмом перемикання передач у механічній коробці передач.

Автомобіль також отримав регульовані амортизатори та нову настройку гідропідсилювача керма для кращого контролю. Гальмівна сила забезпечується стандартними карбон-керамічними дисками розміром 410 мм на 38 мм із шестипоршневими супортами спереду та дисками 360 мм на 32 мм із чотирипоршневими супортами ззаду. Така гальмівна система забезпечує зменшення ваги на 23 кг у порівнянні зі сталевими еквівалентами, вихлопна система зроблена з субміліметровою товщиною, щоб заощадити ще 7 кг, а кузов виготовлено повністю з вуглеволокна.

Раніше ми повідомляли, що з нагоди 150-річчя заводу Audi у Неккарзульмі, Німеччина, 12 стажерам Audi було доручено перетворити близнюка "Запорожця" NSU Prinz 1971 року випуску в електричний рестомод.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин