Міняємо "Н" на "N": Hyundai представила "заряджену" версію Ioniq 5
Корейці представили "прокачану" версію й без того чудового електрокара Ioniq 5

Hyundai представила потужний ioniq 5 N/Фото: Hyundai
Південнокорейський виробник Hyundai представив "заряджену" (потужністю, а не електроенергією... хоча і нею теж) версію електрокара Ioniq 5. Новинку розробив підрозділ N, який спеціалізується на тюнінгу для збільшення потужності автівок Hyundai (як AMG у Mercedes та підрозділ M у BMW).
Деталі
Hyundai Ioniq 5 вже заслужив прихильників, завоювавши звання "електромобіль року" два роки тому за версіями різних видань та організацій. Тепер з'явився Ioniq 5 N, зробивши цей автомобіль ще кращим з додаванням потужності.
На сьогодні Ioniq 5 N є найпотужнішим Hyundai, який доступний для клієнтів. Його два двигуни (по одному на кожній осі) видають до 21 000 об/хв і разом виробляють 601 кінську силу та 740 Нм крутного моменту під час нормальної роботи.
Якщо активовано режим N Grin Boost, ви отримуєте потужність у 641 кінську силу. З цим режимом Ioniq 5 N розганяється до сотні за менш ніж 4 секунди. Максимальна швидкість обмежена 260 кілометрами на годину.





Як і інші електрифіковані транспортні засоби, Ioniq 5 N пропонує водію змінювати звук роботи автомобіля. З N Active Sound+ є три доступних профілі звуку, але найцікавішим є Ignition, який завдяки восьми внутрішнім і двом зовнішнім динамікам вражаюче імітує звук 2,0-літрового рядного чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом, як в моделях Elantra N або Kona N.
Hyundai заходить ще далі й навчила Ioniq 5 N фізично імітувати перемикання передач, тобто якщо ви захочете самі перемикати передачі за допомогою підрульових пелюсток, то автомобіль перериватиме передачу крутного моменту, а якщо ви пропустите якусь передачу, то Ioniq 5 N може навіть заглохнути або обмежити подачу потужності й тягнути автомобіль, якщо ви увімкнете надто високу передачу. Звичайно, це все "фокуси", які не пов'язані з механікую й ви можете просто не користуватися цим, відключивши функцію N e-Shift.
У Ioniq 5 N стоять найбільші гальма, які коли-небудь встановлювали на Hyundai. Спереду чотирипоршневі фіксовані супорти стискають 15,7-дюймові ротори, а однопоршневий супорт затискає 14,2-дюймовий ротор ззаду. Інженери Hyundai також оснастили Ioniq 5 N спеціальними повітропроводами охолодження гальм, щоб забезпечити постійний потік прохолодного повітря в сполучні матеріали.
Ioniq 5 N їздить на кованих 21-дюймових колесах, обтягнутих шинами Pirelli P Zero Elect 275/35ZR-21. Щоб справлятися з невіддільним навантаженнями на зчеплення, 5 N оснащено новою рульовою рейкою та посиленою рульовою колонкою, щоб допомогти водієві розуміти те, що відбувається з шинами.
Акумуляторна батарея четвертого покоління зі зміненою хімічною структурою забезпечує 84,0 кВт/год корисної енергії від тієї ж батареї, яка раніше накопичувала 77,4 кВт/год. Оцінки запасу ходу будуть доступні ближче до запуску, але можна розраховувати на позначку приблизно у 350 кілометрів.
Як і автомобілі N з ДВЗ, Ioniq 5 має безліч режимів водіння. N Race пропонує режим Sprint для максимального підвищення продуктивності та використання всієї доступної потужності. Режим Endurance налаштовано, щоб допомогти в заїзді на кілька кіл, керуючи батареєю, потужністю двигуна та стратегіями регенерації для тривалого перебування на трасі. За словами Hyundai, N Drift Optimizer може імітувати роботу зчеплення автомобіля із заднім приводом. Є також два режими попереднього кондиціювання батареї для оптимізації її продуктивності: один для треку, інший для драг-рейсингу.
Інтер’єр має обробку N, характерну для авто з ДВЗ. Тут є звичні ківшеподібні сидіння N, а салон покритий мікрозамшею. Нове кермо з настроюваними кнопками, ймовірно, є найскладнішим кермом Hyundai на сьогодні.
Коли Ioniq 5 N з’явиться на початку 2024 року, він буде пропонуватися в 10 кольорах, включаючи спеціальний N Performance Blue, як глянцевий, так і матовий. Ціну буде оголошено ближче до запуску, але можна орієнтуватися на 70 000 доларів.
Раніше ми повідомляли, що з нагоди 150-річчя заводу Audi у Неккарзульмі, Німеччина, 12 стажерам Audi було доручено перетворити близнюка "Запорожця" NSU Prinz 1971 року випуску в електричний рестомод.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!