Український бренд створив рекламний ролик за допомогою ШІ: що з цього вийшло
Штучний інтелект створив статичні кадри та промалював фони у сценах

Українські агенції "оживили" кефір за допомогою Midjorney, Stable Defusion та Deforum/Фото: Ґо_Карпати
Українська агенція Bickerstaff.495 та студія Andaction об'єднали свої сили, щоб створити анімаційний ролик для кампанії ҐоКарпати. Для створювання сцен використовували штучний інтелект.
Деталі
Стрічка розповідає про головного героя Кефіра, що мандрує через мультивсесвіти у пошуках своєї ідеальної кефірної ложки. Мандруючи різноманітними фантастичними та знайомими всім світами, Кефір перевтілюється в різних персонажів з культових мультсеріалів, фільмів та аніме, аби здобути серце своєї коханої.
Під час роботи над відео автори за допомогою ШІ намагались розширити можливості анімації. Для однієї зі сцен вони скористалися інструментами Midjorney для створення статичних кадрів та Stable Defusion та Deforum для реалізації анімації. Також ШІ використовували для промальовування фонів та статичних сцен.
Копірайтер агенції Biсkerstaff.945 Влад Мінчев поділився:
Раніше творчим людям доводилось обирати, слова чи образи, і шліфувати свої навички відповідно. Але дні, коли на це йшла тонна часу, вже в минулому. Тепер, щоб вирішити будь-яку текстову, графічну, операторську, звукову, кодову, наукову, логістичну, та боже, навіть бухгалтерську задачу, тобі лише треба знайти спільну мову з комп’ютером, тобто правильний промпт, і трохи відфільтрувати результати
Зазначається, що Midjorney – це інструмент на базі ШІ, який дозволяє створювати статичні зображення на основі текстових описів. Stable Defusion також створює зображення на основі текстових описів. Водночас Defusion генерує зображення з тексту, дозволяючи користувачу додавати похідні фото чи анімації.
Штучний інтелект від Google запрацював і в Україні. Тепер кожен може спробувати чат-бота Bard AI та дослідити його неймовірні можливості.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!