Mitsubishi представила нове покоління популярного позашляховика L200. Фото
Попередні покоління цього популярного пікапа позитивно зарекомендували себе у прифронтових районах під час війни з російською федерацією

Mitsubishi представила новий L200/Фото: Mitsubishi
Після надзвичайно тривалої тизерної кампанії Mitsubishi нарешті представила нове покоління позашляховика L200. Пікап середнього розміру входить у своє шосте покоління зі свіжим дизайном ззовні та всередині (включно з механічними змінами).
Деталі
Завдяки використанню нового високоміцного сталевого матеріалу корпус нового пікапа став легшим порівняно з L200 попереднього покоління. У позашляховику використовується перероблена карбонова платформа, яка була знижена на 45 міліметрів до 820 мм, щоб полегшити маневрування з вантажем. Не вдаючись у подробиці, Mitsubishi каже, що утилітарний автомобіль тепер більший, ніж раніше, але збільшення ваги було зведено до мінімуму завдяки використанню легшої сталі.
Залежно від конфігурації, автомобіль отримує системи Super Select 4WD-II і Easy Select 4WD, причому перша має центральний диференціал обмеженого тертя, який передає 40 відсотків потужності на передню частину, а решта 60 відсотків — на задню. Ця складніша система повного приводу має наступні режими вибору: 2H (RWD), 4H (4x4), 4HLc (4x4 із заблокованим міжосьовим диференціалом) і 4LLc (низький діапазон із заблокованим міжосьовим диференціалом). Крім того, є не менше семи режимів водіння: Normal, Eco, Гравій, Сніг, Болото, Пісок і Каміння.





Підвіска також була повністю оновлена і складається з нової передньої частини на подвійних важелях і легшої листової ресори ззаду. Моделі, оснащені системою Super Select 4WD-II, також отримують Active Yaw Control (AYC) для покращення проходження поворотів шляхом плавного гальмування внутрішнього переднього колеса.
Mitsubishi поки згадує лише про новий дизельний 2,4-літровий двигун, доступний у трьох варіантах: 148 кінських сил і 330 ньютон-метрів крутного моменту, 181 конячка і 430 Нм, і найсильніша конфігурація з 201 к.с. і 470 Нм. Ці двигуни поєднуються з шестиступінчатою коробкою передач, яка в залежності від обраної силової установки буде автоматичною або механічною.
Показаний тут у привабливому кольорі Yamabuki Orange Metallic, L200 також можна замовити в кольорах Blade Silver Metallic, White Diamond, Solid White, Jet Black Mica та Graphite Grey Metallic. Топові версії мають передню решітку в колір кузова в поєднанні з темним титановим покриттям для деяких частин кузова.
Інтер’єр також був сильно оновлений, хоча він на диво все ще має аналогові циферблати. Загалом приладова панель має зрозуміле та функціональне розташування – саме те, чого покупці очікують саме від такого класу авто. Перемикання між 2WD і 4WD здійснюється за допомогою селектора, встановленого між сидіннями, де ви також знайдете кнопку для вибору режимів водіння.
Раніше південнокорейський автовиробник Hyundai представив нове покоління середньорозмірного кросовера Santa Fe. Популярна модель отримала повністю новий "квадратний" дизайн й тепер формою кузова нагадує Land Rover Defender.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!