Виробник смартфонів Nothing створює новий бренд для бюджетних ґаджетів
Компанія випустила лише два смартфони та пару навушників, але уже запускає дочірній бренд, який зосередиться на доступних пристроях

Nothing створює дочірній бренд доступних ґаджетів/Фото: Nothing
Компанія Nothing з'явилась на ринку лише кілька років тому й минулого місяця випустила лише свій другий смартфон, але уже запускає суббренд, під яким випускатиме бюджетні ґаджети. У новому відеозверненні генеральний директор компанії Карл Пей анонсував запуск бренду CMF by Nothing й обіцяє "новий асортимент продуктів, які роблять кращий дизайн доступнішим".
Деталі
CMF розшифровується як "колір, матеріал і оздоблення" й під цим брендом уже розробляється кілька продуктів, включаючи розумний годинник і пару навушників. Обидва вироби мають вийти пізніше цього року, а подробиці обіцяють у найближчі місяці. Пей заявляє, що CMF буде відрізнятися від свого материнського бренду, зосереджуючись на "чистому дизайні", який є "доступним", тоді як Nothing віддає перевагу "преміальному" відчуттю та "інноваційному дизайну".
Це не вперше Пей обирає таку стратегію. У той час, коли він працював з OnePlus, Пей започаткував суббренд Nord, який досі існує й регулярно випускає бюджетні смартфони, навушники та розумні годинники.
Варто зазначити, що Nothing й так випускає середньобюджетні ґаджети. Nothing Phone 2 коштує 600 доларів, що набагато менше, ніж флагманські пропозиції конкурентів, а навушники Ear 1 спочатку продавалися за 100 доларів, перш ніж ціна підвищилася до 150 доларів через збільшення витрат на матеріали.
Ми також писали, що сімейство iPhone 15 ще навіть не вийшло, але у Мережі уже з'являються цікаві чутки про його наступників. Зокрема про iPhone 16 Pro Max, вихід якого очікується у вересні 2024 року. Цей пристрій матиме досить унікальну функцію.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!