Від яблук до ананасів: Apple подала заявку на торгову марку Pine Apple
Про це зазначено в додатку Tianyancha

Apple подала заявку на бренд Pine Apple. Фото: Bazaar Times
У популярній компанії Apple дуже полюблять фрукти. Нещодавно вона подала заявку на торгову марку Pine Apple (ананас). Про нові спроби брендингу написали на Bazaar Times.
Тепер проїзд у Києві можна оплатити за допомогою iPhone та Apple Watch
Заявки на товарні знаки стосуються таких категорій, як наукові інструменти, продаж реклами та ремонт будівель. Зазначається, що термін "PINE APPLE" відповідає назвам тропічних фруктів китайською мовою. За кілька років компанія подала 215 заявок.
У медіа наголошується:
Ця цифра перевищує загальну кількість технологічних гігантів Google, Microsoft, Amazon і Meta (раніше Facebook), яка становить 136 випадків
Із заперечень торговельних марок, ініційованих Apple, 17% призвели до відкликання протилежними сторонами, тоді як більше половини не отримали жодної реакції на судові дії компанії.
Apple пильно слідкує за всіма випадками, де хоча б щось може нагадувати їхній пам'ятний символ — надкушене яблуко.
У 2017 році компанія розробила торгову марку фруктів у Швейцарії, націлившись на ширше зображення яблука Гренні Сміт, а не лише надкушений логотип. Fruit Union Suisse, швейцарська фруктова компанія зі сторіччям, зіткнулася з можливістю зміни логотипу. Директор компанії висловив занепокоєння, підкресливши універсальний характер символу яблука та невід'ємне право кожного використовувати його
У ЗМІ переконані, що це буде остання спроба Apple створити товарний знак на основі фруктів.
Раніше ми ділились заявою від Apple про те, що тепер класти iPhone на тіло або ліжко заборонено. Ця дія може спровокувати неполадки та непередбачувані ситуації.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!