Dacia планує стати головним конкурентом Jeep у Європі, починаючи з майбутнього Duster
У Мережі уже кілька разів з'являлися шпигунські фото повністю нового популярного позашляховика від румунського автовиробника

Dacia хоче стати головним конкурентом Jeep у Європі/Фото: Dacia
Румунський автомобільний виробник Dacia планує кардинально змінити позиціонування бренду й орієнтуватися на "лайфстайл", щоб стати головним конкурентом для Jeep у Європі. Dacia хоче вийти на більші сегменти ринку й стати брендом позашляховиків. Цю нову еру в історії компанії має відкрити повністю нове покоління моделі Duster.
Деталі
Керівник дизайну Renault Group Лоренс ван ден Акер розповів британському виданню Autocar, що генеральний директор Лука де Мео висловив бажання, щоб румунська компанія мала "прагнення вийти за рамки доступності" після свого приходу у 2021 році. Ван ден Акер зазначив:
Ось тут і з’явилася тема аутдору. На мій погляд, у Jeep немає серйозного конкурента в Європі. Чому Dacia не може бути таким? Немає жодного [доступного] бренду, який би пов’язувався з прогулянками на природі, який би вивіз вас за місто, що, особливо після часів Covid-19, стає надзвичайно актуальним. [Dacia] — це бренд, який дуже добре позиціонується для людей, які люблять прогулянки на природі. Це дає вам дві причини купити автомобіль, а не одну.
Першим автомобілем, який ілюструє цей підхід, стане Duster наступного покоління, який надійде у виробництво у 2024 році як більш міцна та орієнтована на "лайфстайл" версія доступного невеликого позашляховика. Одразу після нього буде випущено Bigster – більший і дорожчий сімейний позашляховик.





Проте, попри збільшення розмірів й однозначно вищу ціну, Bigster не буде більш преміальним, ніж існуюча лінійка Dacia. Ван ден Акер зазначив:
Більше — це правда, але преміум — неправда. Реальність така, що якщо ви починаєте виготовляти більші автомобілі, ви будете протистояти іншим конкурентам. Тож ми не можемо просто скопіювати рецепт із Sandero в C-сегмент: це не спрацює. Тож ми повинні дуже чітко розуміти, що нас чекає з точки зору конкуренції, тому що ми не граємо в одну гру. Тож Dacia робитиме все, що потрібно, щоб заслуговувати довіри в сегменті С, не втрачаючи своєї конкурентної переваги, якою є низькі ціни.
Ван ден Акер вважає, що найбільшою проблемою, з якою зараз стикається Renault Group, є хвиля висококонкурентних китайських автомобілів, що прямують до Європи, але він переконаний, що у Dacia є рецепт боротьби з цією загрозою. На його думку, не кожен зможе дозволити собі перейти на дорожчі електромобілі, тому Dacia пропонуватиме таким клієнтам гідний та крутий доступний транспорт.
Раніше, після надзвичайно тривалої тизерної кампанії, Mitsubishi нарешті представила нове покоління позашляховика L200. Пікап середнього розміру входить у своє шосте покоління зі свіжим дизайном ззовні та всередині.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!