ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Справжній пересувний шедевр: Alfa Romeo представила лімітований суперкар 33 Stradale

Технології 10:05 - 31 серпня 2023

Alfa створить лише 33 одиниці 33 Stradale, і покупці зможуть вибрати між електричною версією чи ДВЗ

Alfa Romeo 33 Stradale

Alfa Romeo представила суперкар 33 Stradale/Фото: Alfa Romeo

Італійський автомобільний бренд Alfa Romeo звернувся до свого минулого й представив переосмислене купе 33 Stradale. Оригінальна автівка 1960-х років була дорожньою версією гоночних Alfa Romeo Tipo 33. Завод покинули лише 18 таких авто.

Деталі

Хоча переосмисленому 33 Stradale бракує прямого зв’язку з будь-яким сучасним гоночним автомобілем Alfa Romeo, новий 33 не менш привабливий, ніж його попередник. Й тепер назва відповідає кількості вироблених екземплярів: лише 33 екземпляри цього шедевра автомобільної промисловості буде створено.

Якщо вам раптом захотілося таке авто, то ви спізнилися. Всі 33 автівки уже зарезервовано за щасливими (і багатими) клієнтами по всьому світу.

Ретро-сучасний дизайн 33 Stradale з плавними лініями, дверима-метеликами та повітряним скляним навісом долає прірву між минулим Alfa та її майбутнім. Це стосується й інтер’єру в стилі артдеко, що імітує кабіну реактивного літака.

Фізичний комутаційний пристрій прикрашає салон: 33 Stradale об’єднав фізичні елементи керування, щоб активувати підйом передньої осі, систему керування пуском і селектор режимів руху, який пропонує водієві два параметри на вибір: режим Strada за замовчуванням, який надає перевагу комфорту на дорозі або орієнтованому на трасу налаштуванні Pista.

Новий 33 Stradale отримав більшу частину свого механічного обладнання від Maserati. Сюди входять інтегровані компоненти шасі від MC20. Два італійських спортивних автомобілі навіть мають однакову колісну базу, а силові агрегати обох моделей з ДВЗ складаються з 3,0-літрового V-6 з подвійним турбонаддувом, який видає 620 кінських сил, і восьмиступінчастої автоматизованої коробки передач з подвійним зчепленням.

При тому, що ДВЗ 33 Stradale віддає данину минулому спортивних автомобілів, ця модель також вітає майбутнє, завдяки доступності варіанту електричної силової установки. Alfa Romeo замовчує подробиці про електродвигун та акумулятори, але стверджує, що установка виробляє понад 750 кінських сил і має забезпечити приблизно 385 кілометрів пробігу на повному заряді.

Alfa Romeo очікує, що 33 Stradale з акумуляторним живленням буде на пів тонни важчою за модель з ДВЗ. Однак ця додаткова маса мало б вплинула на прискорення в автономному режимі, оскільки, за оцінками автовиробника, обидва силові агрегати розганятимуть 33 Stradale до сотні приблизно за 3 секунди.

Скільки з цих італійських суперкарів, виготовлених вручну, покинуть завод Carrozzeria Touring Superleggera на акумуляторах або з ДВЗ після початку виробництва в червні 2024 року, зрештою, залежить від уподобань кожного окремого клієнта. Ходять чутки, що більшість покупців обрали варіанти з ДВЗ.

Раніше ми повідомляли, що румунський автомобільний виробник Dacia планує кардинально змінити позиціонування бренду й орієнтуватися на "лайфстайл", щоб стати головним конкурентом для Jeep у Європі.

Джерело: Car and Driver

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин