ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Mercedes показала, як виглядатимуть її майбутні електричні седани: фото приголомшливого концепту

Технології 10:36 - 04 вересня 2023

Якщо опустити звичні для концепткарів перебільшення для створення ефектності, то ви, ймовірно, бачите Mercedes-Benz CLA 2025 року

Mercedes CLA-Class Concept

Mercedes представила концепт нового CLA/Фото: Mercedes

Вчора, 3 вересня, Mercedes-Benz презентувала у Мюнхені концептуальний електромобіль CLA-Class. Експерти припускають, що цей концепт є ймовірним анонсом нового покоління седанів CLA, яке ми можемо побачити уже наступного року.

Деталі

Mercedes заявляє, що показала нам "перший електричний" чистий дизайн, що використовує нову модульну архітектуру Mercedes-Benz (MMA), яка була розроблена для підтримки електромобілів початкового рівня. І справді, цей дизайн не назвеш інакше, як "чистий". Здається, тут немає жодної лінії чи складочки, які б створювали додаткове візуальне навантаження.

Його приблизні розміри повторюють габарити нинішнього CLA. Концепт має шестиспицеві 21-дюймові колеса, взуті в шини 255/35R-21 спереду та 285/30R-21 ззаду. Основні моменти дизайну включають красиво виліплений ніс акули з помітним підрізом і гладкі боки, які надають авто ніби форми згладженого мильного бруска. Тут доволі довгий капот, як для електрокара, адже модель матиме версію й з ДВЗ.

Електрична версія буде пропонуватися у варіантах з одним заднім приводом і двомоторним повним приводом. У самому ж концепті потужність надходить від єдиного встановленого ззаду двигуна потужністю 235 кінських сил, який використовує технологію MB.EDU (Mercedes-Benz Electric Drive Unit) від концепту Vision EQXX. Концепція також оснащена тепловим насосом наступного покоління, який не тільки передає тепло трансмісії в салон, але й забирає тепло із зовнішнього повітря, як побутовий тепловий насос.

Орієнтовний запас ходу становить 750 км на одному заряді за європейським випробувальним циклом WLTP. 800-вольтна архітектура дозволяє швидко заряджати автівку постійним струмом на 250 кВт, що може дозволити збільшити запас ходу приблизно на 300 кілометрів за 15 хвилин.

Як виявилося, буде запропоновано дві різні хімії літій-іонних батарей. Дорожчий варіант, який, безсумнівно, забезпечує довгий діапазон концепції, має аноди з вмістом оксиду кремнію, який покращує щільність енергії. Версія початкового рівня використовуватиме фосфат літію та заліза, менш дорогий варіант, який, ймовірно, даватиме менший запас ходу.

Екран MBUX Superscreen, натхненний EQXX, домінує в інтер’єрі, оскільки фактично це приладова панель, яка охоплює весь салон. Він працює на базі архітектури MB.OS chip-to-cloud, яка поєднує всі електронні функції автомобіля, створюючи, за словами Mercedes, унікальний UI та UX. Сам чип MB.OS розміщений на підлозі під Superscreen у світлому корпусі з водяним охолодженням, який виглядає як суперкомп'ютер з якогось науково-фантастичного фільму. Ймовірно, в серійній версії ми цього дизайнерського елемента не побачимо.

Сумнівно, що ми побачимо у серійній версії й інші елементи інтер’єру концепту, як-от дах з імітацією зірок, чотири цільні ковшеподібні сидіння та купа сріблястої шкіри. У "робочому" варіанті можна уявити звичне оздоблення салону, тонований панорамний дах із задньою поперечиною та більш фізичних клавіш для керування функціями.

Зв'язують увесь дизайн інтер'єру елементи з ламельними структурами, які нагадують ребра на нижній стороні шапочок грибів. Цей елемент виділяє решітки динаміків, підкладку підстаканників, деталі кнопки звукового сигналу та протиковзну підлогу під плаваючою консоллю.

Є ще одна унікальна особливість дизайну, яка має великі шанси потрапити у серійну версію це тонкий поперечний горбок на даху прямо над лобовим склом. Цей заокруглений "пухир" містить датчики, які, за словами Mercedes, забезпечать автоматизоване водіння 3-го рівня. Ця можливість не буде представлена ​​під час запуску, але наявність датчиків і можливість OTA-оновлення керуючого програмного забезпечення на базі MB.OS робить ймовірним те, що нове покоління CLA буде готовим до автопілота 3 рівня й зможе "оновитися", коли він стане доступним.

Раніше італійський автомобільний бренд Alfa Romeo звернувся до свого минулого й представив переосмислене купе 33 Stradale. Оригінальна автівка 1960-х років була дорожньою версією гоночних Alfa Romeo Tipo 33.

Джерело: Car and Driver

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин