Хітовий Renault Scenic повертається у вигляді електрокросовера з вражаючим запасом ходу
Сімейний кросовер отримав футуристичний дизайн та найсучаснішу електричну платформу від Renault

Renault представила Scenic п'ятого покоління/Фото: Renault
Renault представила п'яте покоління хітової моделі Scenic. Раніше це був компактний мінівен, а тепер це футуристичний сімейний кросовер з вражаючими характеристиками. Новий Scenic E-Tech базується на тій же платформі CMF-EV, що і Renault Megane E-Tech і Nissan Ariya.
Деталі
На ринку новий Scenic має вийти на початку наступного року й буде доступний на вибір з двох електричних силових установок. Розміри авто становлять 4470 міліметрів у довжину, 1864 мм у ширину та 1571 мм у висоту.
Стандартна версія оснащена електродвигуном, встановленим спереду, потужністю 125 кіловат (170 кінських сил) і крутним моментом 280 ньютон-метрів, який живиться від акумуляторної батареї на 60 кіловат-годин, що забезпечує 420 кілометрів запасу ходу за стандартом WLTP. До сотні цей двигун розганяє кросовер за 9,3 секунди, а максимальна швидкість для цієї комплектації становить 150 кілометрів на годину.
Якщо ви хочете більше потужності від Scenic E-Tech, то у Renault можуть запропонувати потужніший двигун, який розвиває 160 кВт (220 к.с.) і 300 Нм крутного моменту, водночас отримуючи заряд від більшого акумуляторного блоку потужністю 87 кВт/год, який забезпечує діапазон приблизно у 620 км за циклом WLTP. У цьому випадку швидка зарядка постійним струмом можлива при потужності до 150 кВт. Розгін до сотні займає 8,4 секунди, а максимальна швидкість становить 170 км/год.
Цікаво те, що обидві батареї складаються з окремих модулів, які можна легко змінювати та ремонтувати окремо. Крім того, французький автовиробник стверджує, що в електроніці, акумуляторі та двигуні нового Scenic немає рідкісноземельних елементів, як у попередніх Zoe та Megane E-Tech.





На екологічності тут окремий акцент. Французи інтегрували до 80 відсотків перероблених матеріалів для конструкції панелі приладів, 26 відсотків перероблених матеріалів для кабіни, килимки виготовлені на 97% з перероблених пластикових пляшок, оббивка стелі виготовлена з 99,5% з пластикових пляшок, а шкіри тут немає взагалі ніде.
Панорамний скляний дах Solarbay також на 50 відсотків виготовлений із відходів, тоді як 37% усіх чорних компонентів автомобіля зроблено з перероблених матеріалів. Капот і двері на 40% складаються з переробленого алюмінію, при цьому Renault використовує систему замкнутого циклу, де відходи сортують, ущільнюють і відправляють назад постачальнику, який повертає їх на свою виробничу лінію.
У салоні новий Scenic E-Tech має п’ять сидінь та абсолютно рівну підлогу, а також місця для зберігання речей об’ємом до 38,7 літра, розкидані по всьому салону. Об'єм багажника тут 545 літрів.
Спереду, так звана цифрова кабіна OpenR Link, складається з двох екранів: 12,3-дюймовий горизонтальний TFT-екран за кермом і 12-дюймовий вертикальний сенсорний екран посередині консолі, який відображає вміст для понад 50 програм. Він також сумісний з Apple CarPlay й Android Auto, як з дротовим, так і з бездротовим підключенням.
З точки зору безпеки, новий сімейний EV оснащений понад 30 системами допомоги водієві та функціями безпеки, включаючи контекстно-залежний адаптивний круїз-контроль, Stop & Go та центрування смуги руху.
Раніше ми повідомляли, що Smart представила симпатичний і потужний електрокросовер #3 з пристойним запасом ходу. Ця автівка більша, ніж модель #1, але все ще залишається компактним кросовером.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!