Альтернатива Volkswagen Tiguan: Skoda представила новий Kodiaq. Фото
Популярний кросовер став ще просторішим та отримав кілька нових "фішок"

Skoda представила новий Kodiaq/Фото: Skoda
Skoda представила друге покоління середньорозмірного кросовера Kodiaq, який має стати цікавою альтернативою новому Volkswagen Tiguan. Новинка отримала цікавий дизайн ззовні та всередині, а також гібридний силовий агрегат, який підключається до мережі.
Деталі
Що стосується зовнішніх змін, то Skoda подовжила Kodiaq на 61 міліметр, щоб досягти загальної довжини у 4758 мм, зберігаючи при цьому колісну базу незмінною (2971 мм). Цікаво, що ширина кросовера зменшилася на 18 мм до 1864 мм, а висота зменшилась на 17 мм (тепер 1659 мм).
Чеський кросовер середнього розміру доступний у 9 кольорах (включно з новим Bronx Gold Metallic) та з широким набором легкосплавних колісних дисків розміром від 17 до 20 дюймів. Верхня частина модельного ряду Sportline має велику кількість чорних акцентів, включаючи вперше повністю темні D-стійки, а також ексклюзивні 19-дюймові колісні диски з глянцевим антрацитовим покриттям або додатковий комплект 20-дюймових дисків з аеродинамічними накладками.
Новий Kodiaq отримав оновлені задні ліхтарі та друге покоління фірмових матричних фар, які забезпечують на 15 відсотків більше світлового потоку. Залежно від комплектації, вони можуть супроводжуватися горизонтальною світловою смугою на решітці радіатора.
Всередині, окрім нового великого дисплея, змінив розташування селектор передач. Він тепер розміщений на рульовій колонці, щоб створити більше простору між передніми сидіннями. З огляду на те, що Skoda встановила розумні циферблати на центральній консолі, розподільних пристроїв стало менше, ніж раніше. Вони мають форму 1,25-дюймових дисплеїв, вбудованих у три поворотні ручки. Тоді як зовнішні дозволяють водієві та пасажиру регулювати температуру в салоні, обігрів сидінь і вентиляцію сидінь, центральний дисплей можна змінити, щоб відображати чотири різні функції: гучність інформаційно-розважальної системи, швидкість вентилятора, напрямок повітря та інтелектуальний кондиціонер.
Доступ до решти функцій доступний через стандартну 10-дюймову інформаційно-розважальну систему або опціональну 13-дюймову систему. У водія є 10-дюймова цифрова панель приладів, яка може бути доповнена додатковим проєкційним дисплеєм нового покоління.





Щодо практичності, то новий Kodiaq є лідером у сегменті. Власник цього кросовера отримує 910 літрів багажного простору без опускання задніх сидінь у дворядній моделі (на 75 літрів більше, ніж раніше). Складіть їх, і об’єм зросте до колосальних 2105 літрів, що на 40 літрів більше, ніж у кросовері попереднього покоління.
У семимісному варіанті об’єм багажного відділення за третім рядом становить 340 літрів (на 70 літрів більше, ніж раніше). Складений третій ряд дозволяє запакувати 845 літрів простору (більше на 80 літрів). Максимальний вантажний об’єм трирядної моделі зріс до 2035 літрів. Крім того, ця семимісна модель також має додатковий простір над головою для пасажирів позаду.
Як і очікувалося від сімейного великого позашляховика, Kodiaq має багато переваг: чотири порти USB-C із потужністю 45 Вт, ще один USB-C із потужністю 15 Вт, вбудований у дзеркало заднього виду, дев’ять динаміків (аудіосистема Canton із 14 динаміками є опційною), а також безпровідна зарядка (15 Вт) з функцією охолодження для двох смартфонів. Доступні передні масажні сидіння.
Skoda пропонує у Kodiaq низку двигунів внутрішнього згоряння, починаючи з бензинового двигуна 1,5 TSI, який використовує технологію м'якого гібрида. Він працює за циклом Міллера та оснащений турбонагнітачем зі змінною геометрією. Двигун видає 148 кінських сил і має технології активних циліндрів VW Group для відключення циліндрів і економії пального, коли додаткова потужність не потрібна. Для ще більшої ефективності трансмісія підтримує рекуперацію енергії гальм, і кросовер може рухатися з вимкненим ДВЗ.
Якщо вам потрібно більше потужності, більший 2.0 TSI має 201 к.с. і поставляється з повним приводом, тоді як 1.5 TSI пропонується тільки з переднім. Ті, хто все ще хоче дизельний двигун, можуть придбати 2.0 TDI потужністю 148 к.с. з переднім приводом або 190 к.с. і повним приводом. Незалежно від того, який ви виберете, семиступінчаста коробка передач передає потужність на дорогу.
Головною новинкою є плагін-гібрид на базі 1.5 TSI потужністю 148 к.с. у поєднанні з електродвигуном для загальної потужності системи 201 к.с. Є літій-іонна батарея ємністю 25,7 кВт/год, якої, за словами Skoda, достатньо для запасу ходу на електриці на понад 100 кілометрів. Після розрядження батарею можна заряджати на 11 кВт за допомогою змінного струму або до 50 кВт за допомогою постійного струму. Це вдарило по практичності, оскільки Kodiaq iV має вантажний об’єм лише 745 літрів. Це на 165 літрів менше, ніж у звичайної п'ятимісної моделі. Слід зазначити, що Skoda буде продавати електрифіковану версію виключно з переднім приводом і шестиступінчастою коробкою DSG.
Раніше ми писали про три електрокари, які зараз найефективніші на ринку. Журналісти британського видання перевірили, які автівки найкраще відповідають заявленим показникам запасу ходу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!