ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ідеальні форми: Mazda представила приголомшливий концепт Iconic SP

Технології 09:21 - 25 жовтня 2023

Насичений колір та плавні форми кузова нагадують щось середнє між класичними Ferrari та культовим родстером Miata

Mazda Iconic SP

Mazda представила концепт Iconic SP/Фото: Mazda

Напередодні Токійського автосалону 2023 Mazda представила приголомшливий концепт спортивного автомобіля під назвою Iconic SP у фантастично плавному кузові. Він нагадує футуристичну версію знаменитого родстера Miata, але значно більший.

Деталі

Mazda не розкрила багато деталей про Iconic SP, але автовиробник опублікував розміри й кілька фото. Концепт має 4180 мм в довжину, 1850 мм в ширину і 1150 мм у висоту з майже 2590-міліметровою колісною базою. Це робить його приблизно на 250 мм довшим за Miata, на 100 мм ширшим і з довшою колісною базою на 280 мм. При вазі 1450 кілограмів Iconic SP також приблизно на 385 кілограмів важчий, ніж Miata.

Рухає автівку гібридна система, яка поєднує поки невідому кількість електродвигунів із двороторним роторним двигуном. Mazda каже, що роторний двигун використовується для виробництва електроенергії, маючи на увазі, що це просто подовжувач запасу ходу, який заряджає батарею, а не приводить в рух колеса безпосередньо. Mazda використовує подібну установку в MX-30 e-Skyactiv R-EV, представленому на початку цього року для світових ринків, з однороторним двигуном, який виконує роль генератора.

Mazda каже, що двигун Iconic SP працює на паливі з нейтральним вмістом вуглецю, але він також може "спалювати різні палива, наприклад водень". Концепткар також може виступати джерелом живлення й пропонує підключати різні прилади, наприклад, коли ви відпочиваєте на природі. Силовий агрегат видає 365 кінських сил, що має зробити цей спортивний автомобіль досить швидким.

Mazda заявляє, що концепція розроблена для клієнтів, які "бажають автомобіль, який просто втілює радість від водіння" та рекламує низький центр ваги та розподіл ваги 50:50. Витончений капот розташований низько між передніми крилами завдяки компактному роторному двигуну, а кузов неймовірно гладкий, наче шматок морського скла, який століттями полірували хвилі. Версія усміхненої решітки радіатора Mazda розташована під світлодіодними фарами, що нібито виглядають висувними.

Кабіна спрощена, з невеликим екраном праворуч від керма та низкою повзунків на центральній консолі. За кермом розташований невелика цифрова панель приладів. Внутрішні поверхні оббиті замшею з червоними акцентами, кольору кузова Viola Red.

Незрозуміло, чи Iconic SP є окремим автомобілем, чи поглядом на нове покоління Miata. Попри те, що концепт більший, ніж Miata, і має кардинально інший силовий агрегат, ніж 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун MX-5, на виставці Mazda в Токіо буде представлено різноманітні версії класичного родстера. Mazda вже заявила, що Miata буде певною мірою електрифікована для свого наступного покоління, тому цілком можливо, що роторно-гібридна установка тут може стати реальністю.

Раніше ми повідомляли, що корпорація Stellantis представила свою оновлену лінійку електрофургонів. Це усім знайомі моделі, усім знайомих марок Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen та Ram (в Америці), які тепер приводяться в рух не ДВЗ, а електродвигунами.

Джерело: Car and Driver

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин