А вона й досі працює: чому "А мій/моя в Азові" – найкраща реклама в сучасній Україні?
Один із найдосвідченіших українських піарників ексклюзивно для МЕТА детально пояснив, чому рекрутингова рекламна кампанія "Азов" – чи не найкраща в Україні.

Фото: прінсткрін «А мій/моя в Азове»
Рекламна кампанія 12-ї бригади спеціального призначення Національної гвардії України "А мій/моя в Азові", яка стартувала 5-го серпня, схоже, 11-го – усе-таки закінчилась. І ми не побачимо нових "серій". Проте вона досі працює і нам досі є що про неї обговорювати. Чому?
МЕТА поспілкувалася з одним із найдосвідченіших українських піарників – засновником PR-компанії "Zeleni.agency" Артемом Зеленим – про те, які професійні засоби й прийоми рекламної кампанії кампанії "А мій/моя в Азові" зробили її безпрецедентно гучною в українському суспільстві.

Артем вважає, що ця рекламна кампанія – один із найкращих прикладів рекламної комунікації в сучасній Україні. Адже можна на пальцях перерахувати круті українські рекламні ролики – як в комерційному, так і не в комерційному секторі:
Як правило, українська реклама будувалася за принципом: аби не гірше, аби не так, як не гірше, ніж у конкурентів, але і не краще теж. Тому наші рекламні кампанії за останні 20 років не отримували жодних фестивальних призів за кордоном
Один із визначних прийомів її успіху та унікальності спеціаліст із комунікацій окреслює так:
Це реклама військового підрозділу, в якій немає ані військових, ані дій військових, ані героїчного пафосу, ані якихось реакцій і так далі. Оце дуже класний хід
А детальний аналіз засобів і прийомів успішної "А мій/моя в Азові", зокрема і режисерський – читайте в нашій статті. У ній МЕТА вперше в українських ЗМІ разом з експертами дає ґрунтовний рекламно-художній аналіз цього надзвичайного твору.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!