Чи можна було "А мій/моя в Азові" зняти краще: режисерський аналіз
Український режисер екслюзивно для МЕТА зробив художній аналіз надгучної рекламної кампанії бригади "Азові" й розповів, як би він зняв краще

Фото: прінтскрін "А мій/моя в Азові"
Рекламна кампанія 12-ї бригади спеціального призначення Національної гвардії України "А мій/моя в Азові", публікація промо-роликів якої тривала з 5-го до 11-го серпня, досі працює та обговорюється. Проте навіть її можна було би зняти краще. Як? МЕТА ексклюзивно розповів досвідчений режисер Артур Плетюхов.
Артур Плетюхов – режисер ТВ-шоу, серіалів, комерційних відео, режисер монтажу. Працював з 1+1 media Ukraine («Різдво – ти не один», «Клуб 1%», «Колесо фортуни», «Ліпсинг батл», промо); X-Фактор. Узбекистан; Три-яда; ТРК Україна («Маска» та «Співають всі»), СТБ («Все буде добре»).
На наше питання, підсумовуюче художній аналіз серії рекламних роликів: чи зняли би ви краще – режисер відповів однозначно:
Так. Передусім я би надав роликам правди, життя й людськості, я би розкрив реальних людей збоку їх реальних важких і болючих переживань війни
І досягнути цього можна було би реаліті-розкриттям головних героїв:
Наприклад, на Житньому ринку – мати азовця, який нещодавно звільнився з полону. Я би розкрив її – наприклад, показавши першу зустріч із сином чи їх реальну телефонну розмову, коли він був ще там. Так, ми це бачимо і щодня в новинах – але ніхто не показав це саме мистецьки принаймні в нашому медійно-рекламному просторі
Повний аналіз "А мій/моя в Азові", зокрема і від піарника – читайте в нашій статті.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!