ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Чи покажуть "А мій/моя в Азові" на фестивалі реклами? Думка досвідченого режисера

Війна в Україні 19:07 - 18 серпня 2025

Український режисер екслюзивно для МЕТА зробив художній аналіз надгучної рекрутингової рекламної кампанії.

Чи покажуть "А мій/моя в Азові" на фестивалі реклами? Думка досвідченого режисера

Фото: прінтсткрін "А мой/моя в Азове"

МЕТА, прагнучи професійно розібратися в успіху рекламної кампанії бригади НГУ "Азов", яка наробила безпрецедентного галасу в українському суспільстві, поспілкувалася з досвідченим режисером Артуром Плетюховим. Він пояснив художні засоби й прийоми, які було в ній застосовано.

Артур Плетюхов – режисер ТВ-шоу, серіалів, комерційних відео, режисер монтажу. Працював з 1+1 media Ukraine («Різдво – ти не один», «Клуб 1%», «Колесо фортуни», «Ліпсинг батл», промо); X-Фактор. Узбекистан; Три-яда; ТРК Україна («Маска» та «Співають всі»), СТБ («Все буде добре»).

Фото: Артур Плетюхов

На думку Артура в промо-роликах немає великої режисерської чи операторської роботи:

У цьому немає витвору мистецтва – на міжнародних фестивалях реклами таких реклам не демонструють щодо режисерської чи операторської роботи. Так само як і щодо акторської роботи. Теж стосується й драматургії. А би сказав, що її немає – є просто розібрана побутова тема, яку показано дуже просто. Тож, це не рівень витвору мистецтва – це рівень найпростішого українського серіалу

Також режисер поділився з нами простим методом визначення якості відеосюжету, який застосовують при зйомках промо – треба просто вимкнути звук й подивитись кілька секунд:

Якість реклами й кіно передусім визначається дуже простим методом – це вмикання відео без звуку. Якщо вже з перших кадрів зачіпає й дає поштовх до роздумів – це насправді якісний сюжет, зйомка і режисерська робота.

Тут же актори не грають – не дають емоцію, незрозуміло, що вони хочуть висловити, якщо вимкнути звук. У головних ролі – не актори, а справжні рідні героїв – ок. Але ж там і професійні актори, які могли витягнути це

До того ж Артур вважає, що режисер міг би попрацювати й з не акторами:

Від режисера залежать, як будуть звучати слова в кадрі. Можна було би зробити так, щоб ключові в сюжеті слова звучали емоційно й чуттєво, виражали ту гордість (яку вочевидь закладали в задум) очима, мімікою… Шкода. Що навіть професійні актори в цих роликах також не грають, а просто говорять завчений текст – тож, режисерської роботи я тут не бачу

Більше аналізу засобів і прийомів успішної "А мій/моя в Азові", зокрема і від піарника – читайте в нашій статті. У ній МЕТА вперше в українських ЗМІ разом з експертами дає ґрунтовний рекламно-художній аналіз надзвичайного твору "А мій/моя в Азові".

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин