Чому "А мій/моя в Азові" красивіша за інші реклами: режисерський аналіз
Український режисер екслюзивно для МЕТА зробив художній аналіз надгучної рекламної кампанії бригади "Азові": якими засобами досягнуто красивої картинки?

Фото: прінтскрін "А мой/моя в Азове"
МЕТА ґрунтовно аналізує рекламну кампанію бригади Національної Гвардії України "Азов", обговорювану майже кожним в нашому суспільстві. З режисерським аналізом нам допоміг Артур Плетюхов.
Артур Плетюхов – режисер ТВ-шоу, серіалів, комерційних відео, режисер монтажу. Працював з 1+1 media Ukraine («Різдво – ти не один», «Клуб 1%», «Колесо фортуни», «Ліпсинг батл», промо); X-Фактор. Узбекистан; Три-яда; ТРК Україна («Маска» та «Співають всі»), СТБ («Все буде добре»).
На думку Артура для зйомок було задіяно найпростіші професійні засоби:
Наприклад, ролик у салоні краси, професійне світло задіяно, але як? Якщо розглянути – просто залито одним прибором: світло тут плоске, обличчя провалюються тощо. Далі зроблено мінімальну кольорокорекцію. Можливо, задіяно більш-менш якісну оптику (ред.: оптика – це об'єктиви та лінзи в камері, які відповідають за формування зображення на матриці або плівці)
Щодо роботи оператора Артур також не оцінює її як виняткову, однак на відміну від більшості реклам і шортсів у соцмережах, вона зроблена професійно:
Так оператор на зйомці працював: камера не трясеться (були штативи), є різні плани – камера від’їжджає, під’їжджає і т. д.
Більше аналізу засобів і прийомів успішної "А мій/моя в Азові", зокрема і від піарника – читайте в нашій статті. У ній МЕТА вперше в українських ЗМІ разом з експертами дає ґрунтовний рекламно-художній аналіз надзвичайного твору "А мій/моя в Азові".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!