ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Формула реклами, яку чи не єдина в Україні виконала "А мій/моя в Азові": що таке АІDА?

Війна в Україні 17:06 - 16 серпня 2025

Один із найдосвідченіших піарників України ексклюзивно для МЕТА розклав за "математичною" формулою успіх найгучнішої української рекламної кампанії

Формула реклами, яку чи не єдина в Україні виконала "А мій/моя в Азові": що таке АІDА?

Фото: прінтскрін "А мій/моя в Азові"

МЕТА поспілкувалася з одним із найдосвідченіших українських піарників – засновником PR-компанії "Zeleni.agency" Артемом Зеленим. Він професійно пояснив, що таке успіх реклами, якими засобами він досягається і чому "А мій/моя в Азові" чи не єдина в Україні впоралась із формулою АІDА.

Формула реклами – АІDА: Аttention – привернути увагу, Information – проінформувати, Desire – спричинити бажання і дії, Action – підштовхнути до дії. Так ось, те, що ми обговорюємо цю рекламну кампанію й ви пишете про це статтю – говорить про те, що вона вже виконала свою основну задачу: привернула увагу

Також спеціаліст із комунікацій пояснив, як ця формула працює на цьому конкретному прикладі:

Власне ролики зроблено дуже правильно з точки зору рекламної кампанії. Вони ідентифікують конкретну проблему, і показують рішення – вступи до "Азову", підпиши контракт з "Азовом", і в тебе не буде такої проблеми

Якщо винести короткий висновок з аналізу, то, за словами Артема, ця рекламна кампанія створена правильно. Адже вона зачіпає необхідну струну в суспільстві, тобто актуальну струну – і дає конкретне рішення.

Більше аналізу засобів і прийомів успішної "А мій/моя в Азові", зокрема і режисерського – читайте в нашій статті. У ній МЕТА вперше в українських ЗМІ разом з експертами дає ґрунтовний рекламно-художній аналіз надзвичайного твору "А мій/моя в Азові".

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин