Формула реклами, яку чи не єдина в Україні виконала "А мій/моя в Азові": що таке АІDА?
Один із найдосвідченіших піарників України ексклюзивно для МЕТА розклав за "математичною" формулою успіх найгучнішої української рекламної кампанії

Фото: прінтскрін "А мій/моя в Азові"
МЕТА поспілкувалася з одним із найдосвідченіших українських піарників – засновником PR-компанії "Zeleni.agency" Артемом Зеленим. Він професійно пояснив, що таке успіх реклами, якими засобами він досягається і чому "А мій/моя в Азові" чи не єдина в Україні впоралась із формулою АІDА.
Формула реклами – АІDА: Аttention – привернути увагу, Information – проінформувати, Desire – спричинити бажання і дії, Action – підштовхнути до дії. Так ось, те, що ми обговорюємо цю рекламну кампанію й ви пишете про це статтю – говорить про те, що вона вже виконала свою основну задачу: привернула увагу
Також спеціаліст із комунікацій пояснив, як ця формула працює на цьому конкретному прикладі:
Власне ролики зроблено дуже правильно з точки зору рекламної кампанії. Вони ідентифікують конкретну проблему, і показують рішення – вступи до "Азову", підпиши контракт з "Азовом", і в тебе не буде такої проблеми
Якщо винести короткий висновок з аналізу, то, за словами Артема, ця рекламна кампанія створена правильно. Адже вона зачіпає необхідну струну в суспільстві, тобто актуальну струну – і дає конкретне рішення.
Більше аналізу засобів і прийомів успішної "А мій/моя в Азові", зокрема і режисерського – читайте в нашій статті. У ній МЕТА вперше в українських ЗМІ разом з експертами дає ґрунтовний рекламно-художній аналіз надзвичайного твору "А мій/моя в Азові".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!