Це реклама для фанатів бренду "Азов", а не ухилянтів: піарник пояснив сенс "А мій в Азові"
Один із найдосвідченіших українських піарників пояснив МЕТА, до якої цільової ааудиторії і нащо хотіли достукатися автори надгучної рекламної кампанії

Фото: прінтскрін відео реклами "Азов"
МЕТА поспілкувалася з одним із найдосвідченіших українських піарників – засновником PR-компанії "Zeleni.agency" Артемом Зеленим. Він пояснив, до якої цільової аудиторії і нащо направду хотіли достукатися автори надгучної рекламної кампанії "А мій/моя в Азові".
Ця рекламна кампанія "Азову" – приклад побудови LoveBrand. Тобто бренду, який люблять. Вона спрямована тих, хто вже з "Азов" чи служать в ньому; чи підтримує тих близьких, які служать; чи задумується про те, щоб приєднатися до лав “Азову”
Зокрема, за словами спеціаліста з комунікацій, ця серія роликів спрямована на рекрутинг – тобто залучення потрібних фахівців для роботи в організації. Тут треба зауважити, що цей процес жодним чином не стосується мобілізації – там служать тільки добровольці за власним бажанням і власним вибором роботи:
Ми знаємо, що є тисячі чоловіків та жінок, які хочуть приєднатися до Збройних сил. І вони приєднаються. Ось за них конкурують різноманітні підрозділи ЗСУ. Відповідно, ця кампанія дає емоційний аргумент для того, що ти маєш вибрати "Азов"

Довідково. "Азов" створено 2014-го року саме як добровольче з'єднання патріотів, які пішли захищати Україну від московитських загарбників за власною ініціативою. Наразі "Азов" – частина Національної гвардії України, тобто є частиною силових органів держави. Проте принцип добровільної служби тут зберігся: сюди не направляють строковиків чи випадкових людей за мобілізацією.
До того ж рекламувати бренд тим, хто вже й так з ним, за поясненнями Артема, треба того, щоб вони його не забували:
Ми живемо в епоху коли за нашу увагу конкурують інші бренди, інші військові підрозділи – і така комунікація не тільки доречна, але й необхідна
Але є ще в цьому контексті й надмісія розглядуваної реклами – іміджева, яка реалізовується навіть на міжнародному рівні:
росіяни намагаються системно дискредитувати "Азов", навішуючи на нього ярлики нацистів, націоналістів, фашистів і так далі. Відповідно, будь-яка кампанія, яка розвінчує ці стереотипи для внутрішньої та зовнішньої аудиторії фанатів цього бренду – корисна й потрібна
Більше – читайте в нашій аналітичній статті, у якій МЕТА вперше в українських ЗМІ разом з експертами дає ґрунтовний рекламно-художній аналіз цього надзвичайного твору.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!