TikTok провалив тест на виявлення дезінформації про вибори до Європарламенту
Цей інцидент підкреслює важливість пильності соціальних мереж у боротьбі з дезінформацією, особливо під час виборів

Соціальна мережа TikTok не змогла виявити дезінформацію / Фото з соцмереж
Соціальна мережа TikTok не змогла виявити дезінформацію про вибори до Європарламенту, що стало найгіршим результатом серед тестованих платформ.
Деталі
Дослідження, проведене правозахисною організацією Global Witness, показало, що TikTok схвалив до публікації усі 16 рекламних оголошень з дезінформацією, які вони створили.
Ці оголошення містили такі шкідливі твердження:
- Заклики до голосування через інтернет або SMS (насправді не дозволено).
- Неправдива інформація про вік, з якого можна голосувати.
- Заклики до насильства проти виборців-іммігрантів.
TikTok стверджує, що всі 16 оголошень порушували політику компанії та були автоматично визначені як такі. Проте, через "людську помилку" модератора, їх все ж таки було опубліковано.
Інші платформи, такі як Facebook та YouTube, показали кращі результати:
- Facebook відхилив всі 16 оголошень з дезінформацією.
- YouTube відхилив 14 з 16 оголошень.
Важливо отримувати інформацію про вибори з офіційних джерел та критично ставитися до будь-яких повідомлень, які здаються підозрілими або сенсаційними.
Черговий TikTok-скандал: головна героїня — ріелторша з Харкова.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!